پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲

تحول و سرعت در بسته بندی با دستگاه تسمه کش

همه‌ی ما در طول دوران زندگی خود قطعاً بسته بندی را تجربه کرده‌ایم! همواره در اسباب کشی، هدیه دادن، جابجایی، حمل و نقل و دیگر امور زندگی بسته بندی جعبه‌ها و کالاها همواره اهمیت بسیاری داشته و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی محسوب می‌شود. همان طوری که تمامی کارها در طول تاریخ دستخوش تغییرات و ورود تکنولوژی شده است صنایع بسته بندی نیز با ساخت دستگاه تسمه کش روند جدیدی به خود گرفت.
تحول و سرعت در بسته بندی با دستگاه تسمه کش
توليد ايرانی: مانند تمامی امور دیگر که در گذشته به صورت دستی و عادی انجام می‌شد و هم اکنون کاملاً اتوماتیک و ماشینی پیش خواهد رفت، کارهای مرتبط با بسته بندی نیز همین طور بوده و در گذشته بسته بندی کالاها و لوازم عموماً به صورت دستی و با اجزایی مانند طناب، چسب و غیره انجام می‌شد.

 اما با پیشرفت علم و تکنولوژی برای حفظ امنیت بیشتر محصولات داخل بسته، روش‌ها و ابزار جدیدی تولید شد. دستگاه تسمه کش ابزاری است که به جای طناب و چسب از تسمه و به جای روش‌های دستی با آن همه سختی از دستگاه تسمه کش استفاده می‌کند که همواره کار بسته بندی کالاها را آسان کرده است.
نقصی که در بسته بندی‌های قدیمی وجود داشت استفاده از ابزارهای غیر مطمئن برای بسته بندی بود که در طول حمل و نقل و یا جابجایی باعث پارگی، ایجاد آسیب و از بین رفتن بسته می‌شد در صورتی که دستگاه‌های تسمه کش با استفاده از تسمه به جای طناب و چسب موجب شده‌اند تا بسته بندی با کیفیت بسیار بالایی انجام شده و درصد اطمینان این کار افزایش پیدا کند به طوری که وقتی کالا یا جعبه‌ای را با دستگاه تسمه کش بسته بندی کنید احتمال باز شدن یا پاره شدن آن بسیار کم است.
 دلیل استفاده از دستگاه تسمه کش برای بسته بندی
استفاده از دستگاه تسمه کش باعث خواهد شد تا خطرات ناشی از بسته بندی کارتن‌های کوچک و بزرگ تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و همچنین موجب تسریع عمل بسته بندی خواهد شد زیرا تمامی امور با دقت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد و همین موضوع هم بر دقت بسته بندی و هم در سرعت آن تأثیر گذار خواهد بود.
دستگاه تسمه کش با توجه به محل و میزان استفاده از دستگاه برای بسته بندی جعبه و کارتن کالا در سه نوع اتوماتیک، دستی و نیمه اتوماتیک موجود است که می‌تواند با سرعت بسیار بالایی عمل بسته بندی را با دقت مثال زدنی انجام دهد به طوری که احتمال بروز هر گونه مشکلی به صفر خواهد رسید و در زمان جابجایی کالا بدون هیچ خطری می‌توان این کار را انجام داد و مطمئن بود که در بسته بندی به دلیل استفاده مناسب از دستگاه تسمه کش و بسته بندی با تسمه مشکلی پیش نخواهد آمد.

تهران صنعت با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در کنار تخصص و دانش بومی موفق به تولید بهترین دستگاه تسمه کش فلزی در انواع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی شده است که گاهی به عنوان دستگاه تسمه کش برقی یا بادی شناخته می‌شود و با بهترین کیفیت ممکن این دستگاه تسمه کش را به تولید انبوه رسانده و در بازار عرضه کرده است که هم اکنون برای استفاده در امر بسته بندی آسان در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.
 
کد مطلب: 8565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *