شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳

بانک مرکزی خبر ادغام برخی بانک های خصوصی را تکذیب کرد

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت اقتصاد در اطلاعیه هایی ضمن رد خبر ادغام برخی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کردند که هم اکنون فقط پروژه ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح را دنبال می کنند.
بانک مرکزی خبر ادغام برخی بانک های خصوصی را تکذیب کرد
به گزارش توليد ايرانی؛ براساس اطلاعیه بانک مرکزی که امروز (شنبه) منتشر شد، این بانک از فعالان رسانه ای، سهامداران و مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری درخواست کرد آخرین اخبار مربوط به ادغام بانک ها یا سایر مسائل مرتبط را صرفاً از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به نشانی cbi.ir دنبال کنند.
بانک مرکزی روز ۱۱ اسفند سال ۹۷ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برنامه ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه تدوین شده و بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در این بانک دولتی ادغام خواهند شد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در پی انتشار مطلبی در یکی از رسانه ها مبنی بر تایید خبر ادغام چند موسسه و بانک غیرنظامی از سوی وزیر اقتصاد؛ طی اطلاعیه ای انتساب هرگونه نقل قولی در این ارتباط از سوی وزیر اقتصاد را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران در این اطلاعیه که در پاسخ به مطلب منتشره از سوی یک پایگاه خبری، تحت عنوان «مُهر تایید وزیر اقتصاد بر ادغامی دیگر» صادر شده است، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده از سوی برخی رسانه ها، اعلام می دارد که، وزیر اقتصاد تاکنون تنها در خصوص ادغام بانکهای نظامی اعلام موضع کرده و در خصوص بانکهای غیر نظامی تاکنون هیچ موضعی اتخاذ نکرده است و این نقل قول به صراحت تکذیب می شود.
کد مطلب: 8542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *