پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴

صادرات لوستر ایرانی به ارمنستان و ترکیه

یک مقام مسئول از رکود حاکم بر بازار لوستر و ثبات قیمت در این بازار خبر داد و گفت: توان مردم برای خرید لوستر کاهش پیدا کرده است.
صادرات لوستر ایرانی به ارمنستان و ترکیه
توليد ايرانی: احمد رحمانی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی با خبرنگار از رکود حاکم بر  بازار لوستر و ثبات قیمت در این بازار خبر داد و گفت: توان  مردم برای خرید لوستر کاهش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی تصریح کرد: مواد اولیه ساخت لوستر همچون گوی و اشک از چین تامین می شد که با توقف آن، اکنون نیازهای اولیه از طریق منابع داخلی  تامین می شود.
رحمانی با بیان اینکه ۶۰۰ واحد صنفی مجوز دار در تهران مشغول به فعالیتند، اظهار کرد: متأسفانه واحد‌های غیرمجازی هم در این صنف مشغول به فعالیت هستند که امیدواریم واحد‌های نظارتی، نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی با تاکید بر اینکه ظرفیت اشتغالزایی در این صنف بالاست افزود: افزایش اشتغالزایی مستلزم همکاری مسئولان ذیربط، برای تامین مواد اولیه و... است.
به گفته رحمانی، لوستر به کشور‌هایی همچون عراق، ارمنستان، ترکیه، عراق و افغانستان صادر می‌شود.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی، یکی از مولفه‌های است که  با رونق آن، می توان بازار لوستر را تقویت کرد گفت: درحال حاضر یکی از نیاز‌های اقتصادی جامعه، به توسعه فرصت‌های شغلی معطوف می‌شود.
 
کد مطلب: 8369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *