شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶

چهارمین جشنواره تعاونی های برتر در مازندران برگزار می شود

ساری - معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد و ترویج و توسعه فرهنگ تعاون را هدف آن بیان کرد.
چهارمین جشنواره تعاونی های برتر در مازندران برگزار می شود

توليد ايرانی: سیاوش علیزاده با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف دستیابی به توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون است.

وی ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و نمونه‌های موفق از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
علیزاده با بیان اینکه پس از اتمام مهلت ثبت نام تعاونی‌ها، داوری اولیه توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام و تعاونی‌های برتر برای حضور در مرحله کشوری معرفی می‌شوند، گفت: سال قبل شاهد مشارکت قابل توجهی از تعاونی‌های فعال در این جشنواره بودیم.
معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت بیش از پیش تعاونی‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه گرایش تعاونی‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره شامل تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف‌کنندگان، تأمین نیاز صنوف توزیعی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، مسکن، حمل و نقل، اعتبار، عمرانی، فراگیر ملی، دهیاری و دانش بنیان است؛ گفت: همچنین صنایع دستی، فرش دستباف، بنیاد تعاون و کارآفرینی، اتاق تعاون، خدماتی، سهامی عام، مرزنشینان، کشاورزی، صنعتی، معدنی و اتحادیه‌های تعاونی قادر به حضور در این جشنواره هستند.
علیزاده تصریح کرد: ثبت‌نام از تعاونی‌های علاقه‌مند برای حضور در این جشنواره از چهارم خرداد تا ۱۰ تیرماه خواهد بود.
 
کد مطلب: 8032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *