جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

برنامه ریزی سایپا برای افزایش تولید کوییک

پروین گفت: به موازات تولید محصولات پر تیراژ جهت پاسخ‌گویی به نیاز بازار و تنظیم قیمت‌ها، تولید کوییک افزایش خواهد یافت.
برنامه ریزی سایپا برای افزایش تولید کوییک
به گزارش توليد ايرانی؛ مسعود پروین معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا با اشاره به رویکرد مثبت بازار نسبت به خودرو کوییک گفت: این خودرو در حال حاضر به‌عنوان اقتصادی‌ترین خودرو سه‌ستاره کشور محسوب می‌شود که توانسته در جمع رقیبان، سهم مناسبی را در بازار کسب کند.

وی با اشاره به برنامه گروه سایپا برای تولید محصولات جدیدتر، گفت: امسال قصد داریم تولید کوییک را افزایش دهیم تا سهم بازار سایپا در رده قیمتی این خودرو افزایش یابد.

پروین تأکید کرد: به‌ موازات تولید محصولات پر تیراژ جهت پاسخ‌گویی به نیاز بازار و تنظیم قیمت‌ها، تولید کوییک افزایش خواهد یافت تا در برنامه رشد تولید ۹۸، سهم و جایگاه بیشتری به این خودرو اختصاص یابد.

به‌گفته معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا، این گروه راهبرد افزایش تولید و تنوع محصول را در امسال دنبال می‌کند که تاکنون توانسته در زمینه رشد تولید، به اهداف مدنظر در برنامه سال ۹۸ دست یابد.

پروین ادامه داد: برای موفقیت در اجرای برنامه تغییر استراتژی و تولید محصولات جدید، در امسال، به‌روزرسانی پلت‌فرم‌های کنونی و طراحی محصول بر روی پلت‌فرم‌های جدید را باکمک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی دنبال خواهیم کرد.
کد مطلب: 7893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *