پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا در معاملات امروز به علت افزایش ارزش اوراق قرضه آمریکا و با توجه به آرام بودن بازارهای آسیایی به علت تعطیلات روز کارگر و در آستانه نشست فدرال رزرو در مورد چشم‌انداز نرخ بهره آمریکا به 1282.20 دلار در هر اونس کاهش یافت.
قیمت طلا کاهش یافت
به گزارش توليد ايرانی به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز به علت افزایش یک‌شبه ارزش اوراق قرضه آمریکا و با توجه به آرام بودن بازارهای آسیایی به علت تعطیلات روز کارگر و در آستانه نشست فدرال رزرو در مورد چشم‌انداز نرخ بهره آمریکا، کاهش یافت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 1.33 دلار کاهش 1282.20 دلار فروخته شد.
پس از اینکه ترامپ با رهبران دموکرات‌ها بر سر هزینه کردن 2 تریلیون دلار در بخش زیرساخت‌ها موافقت کرد، ارزش سهام‌ها در بازارهای جهانی در روز سه شنبه بالا رفت.

پس از اینکه چین و آمریکا امروز آخرین دور مذاکرات خود را در پکن با هدف پایان دادن به جنگ تجاری آغاز کردند، از جذابیت طلا به عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری کاسته شد.

میشائیل مک‌کارتی، استراتژیست ارشد بازارهای سی‌ام سی گفت: «با این حال، کاهش ارزش دلار از بالاترین رقم در چند جلسه کاری گذشته، این امر عاملی تقویت‌کننده برای طلا بوده است.»

منطقه یورو برای نخستین بار در سه ماهه سوم، رشد اقتصادی قوی‌تر از انتظار داشته است که برخی بدبینی‌ها در مورد یورو را از بین برد و ارزش این ارز را در برابر دلار بالاتر نگاه داشت.

بسیاری از بازارهای مالی آسیا امروز برای تعطیلات روز کارگر بسته بودند.

بسیاری از بازیگران بازار در انتظار نتیجه نشست دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو هستند که احتمالا مسیر نرخ بهره این کشور در آینده را مشخص می‌کند.
کد مطلب: 7732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *