پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

کارت اعتباری روسیه به سیستم بانکی ترکیه هم وصل شد

مدیرعامل سیستم ملی پرداخت روسیه (ان‌اس‌پی‌کی)، گفت: بزرگترین زنجیره بانکی ترکیه به علاوه ۱۰ هزار خرده‌فروش آنلاین این کشور، پذیرش میر کارت روسیه را آغاز کردند.
کارت اعتباری روسیه به سیستم بانکی ترکیه هم وصل شد
به گزارش توليد ايرانی ؛ ولادیمیر کوملف، مدیرعامل سیستم ملی پرداخت روسیه (ان‌اس‌پی‌کی)، گفت: بزرگترین زنجیره بانکی ترکیه به علاوه ۱۰ هزار خرده‌فروش آنلاین این کشور، پذیرش میر کارت روسیه را آغاز کردند.

کوملف گفت: ما می‌خواهیم اعلام کنیم که امروز روز بزرگی است. کارت‌های اعتباری «میر کارت» از این به بعد در ترکیه مورد قبول هستند.

این مدیر اجرایی گفت: دیروز فرآیند تست‌های این ارتباط نهایی شده است. بانک بانکاسی ترکیه بیش از ۶۵۰۰ عابربانک در سراسر این کشور دارد و دارای بزرگترین شبکه کارت‌بانکی در ترکیه است.

کوملف گفت: کارت اعتباری ملی روسیه در بین بیش از ۴۰ هزار فروشگاه در ترکیه مورد قبول هستند. در حال حاضر اوپراتور میرکارت در حال یکپارچه‌سازی این کارت‌ها با یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های ترکیه، بانک زراعت، می‌باشد.

سیستم پرداخت اعتباری میر، در سال ۲۰۱۵ و یک سال پس از اعلام تحریم‌های ضد روسی غربی، توسط بانک مرکزی این کشور، راه‌اندازی شد. در آن زمان بانک‌های روسی موقتاً نتوانستند از کارت‌های ویزا و مستر کارت خود استفاده کنند.

طبق گفته الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، تا ژانویه ۲۰۱۹، بیش از ۵۳ میلیون میرکارت صادر شده است.
کد مطلب: 7611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *