جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱

قیمت لوازم خانگی در یزد نجومی تر از گذشته می شود!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی یزد گفت: اکنون چند کارخانه‌ای که نرخ جدید تولیدات خود را تعیین کرده‌اند با افزایش 10 تا 15 درصدی مواجه بوده‌اند، کارخانجات دیگر نیز با توجه به افزایش هزینه‌ها مسلما با افزایش قیمت تولیدات آنها مواجه خواهیم بود.
قیمت لوازم خانگی در یزد نجومی تر از گذشته می شود!
به گزارش توليد ايرانی؛ محمدهادی قیامت در خصوص وضعیت قیمت لوازم خانگی در سال جاری گفت: اکثر کارخانجات تولید ی لوزام خانگی در فروردین ماه تعطیل هستند و تقریبا از اوایل اردیبهشت ماه نرخ جدید محصولات خود را تعیین می‌کنند.
نرخ جدید لوازم خانگی در اردیبهشت ماه تعیین می‌شود
وی ادامه داد: اکنون چند کارخانه‌ای که نرخ جدید تولید ات خود را تعیین کرده‌اند قیمت‌ محصولات آنها با افزایش 10 تا 15 درصدی مواجه بوده است، کارخانجات دیگر نیز با افزایش هزینه‌ها، افزایش دستمزد کارگر و ... در سال جاری مسلما با افزایش قیمت تولید ات آنها مواجه خواهیم بود.
 

افزایش بیش از سه برابری قیمت لوازم خانگی در سال گذشته
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی یزد عنوان کرد: سال گذشته قیمت لوازم خانگی داخلی بیش از 2.5 تا 3.5 برابر شد و لوازم خانگی خارجی نیز بیش از محصولات داخلی با افزایش قیمت روبرو بودند. متاسفانه زمانی که دلار روند کاهشی به خود می‌گیرد مردم از خرید دست می‌کشند و زمانی که قیمت دلار بالا می‌رود اقدام به خرید می‌کنند که این کار در افزایش قیمت‌ها تاثیر بسزایی دارد.
قیامت با بیان اینکه مردم با توجه به پشت سر گذاشتن ایام عید و هزینه‌ کردهای مختلف فعلا پولی برای خرید لوازم خانگی ندارند، گفت: با وجود اینکه همه اذعان داریم که بازار لوازم خانگی بیش از این کشش افزایش قیمت را ندارد اما کارخانجات تولیدی به دلیل افزایش هزینه‌ها مجبور به افزایش قیمت هستند و مردم نیز زمانی که چاره‌ای نداشته باشند مجبورند به هر نحو اقدام به خرید کنند.
 

غیرقابل پیش بینی بودن بازار لوازم خانگی در سال جاری
وی تصریح کرد: در سال گذشته با وجود افزایش قیمت دلار و هزینه‌ها، دولت عنوان کرده بود که تولیدکنندگان محصولات خود را بیش از 10 درصد نمی‌توانند گران کنند بنابراین تولیدکنندگان به دلیل متضرر شدن محصولات خود را توزیع نمی‌کردند و دولت هم با توجه به این جریان، به تولیدکنندگان اجازه داد که در هر ماه فقط یکبار قیمت محصولات را افزایش دهند اما برای امسال نمی‌توان پیش بینی کرد قیمت‌ها چه وضعیتی پیدا می‌کنند.
کد مطلب: 7606
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *