جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷

توزیع ۵۰۰ تن گوشت قرمز و ۷۰۸ تن مرغ منجمد در بازار مشهد

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تاکنون حدود 500 تن گوشت سرد و گرم اعم از گوساله و گوسفندی در بازارهای مشهد توزیع شده است.
توزیع ۵۰۰ تن گوشت قرمز و ۷۰۸ تن مرغ منجمد در بازار مشهد
به گزارش توليد ايرانی؛ علی رسولیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب  اظهار کرد: از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۷۰۸ تن مرغ منجمد در بازار توزیع کرده‌ایم و همچنین حدود 500 تن گوشت سرد و گرم اعم از گوساله و گوسفندی نیز در طول این مدت در بازار توزیع شده است.
وی عنوان کرد: همچنین در طول این مدت 16 هزار و 700 تن شکر و 1100 تن برنج در بازار عرضه شده است و طی جلسه‌ای که امروز در ستاد تنظیم بازار داشته‌ایم مصوب کردیم که سیب با قیمت 6500 تومان و پرتقال با قیمت 5000 تومان در سطح  خرده‌فروشی عرضه شود.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در بازه زمانی 20 اسفند ماه تا ایام عید 9 قلم از کالاهای اساسی مانند شکر، مرغ، گوشت، تخم مرغ و کاغذ در استان با کاهش قیمت همراه بوده، تصریح کرد: روز گذشته قیمت مرغ در استان به طور متوسط  13 هزار و 400 تومان و در کشور 13 هزار و 600 تومان بوده، همچنین قیمت لاشه گوسفندی در کشور 96 هزار تومان و در استان 84 هزار تومان بوده است.
 رسولیان تاکید کرد: علاوه بر این موارد در طول سال گذشته 6610 تن انواع محصولات پروتئینی را توسط ستاد تنظیم بازار در استان توزیع کرده‌ایم.
وی در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته گفت: در طول بازه زمانی مذکور 102 هزار و 820 بازرسی در سطح استان انجام شده که 5685 متخلف نیز شناسایی شده و 942 میلیارد تومان هم ارزش ریالی بازرسی‌های صورت گرفته است.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین 2.3 میلیارد تومان هم مبلغ استرداد شده تفاهمی به مردم بوده که به آن‌ها بازگشت داده شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 7486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *