جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸

پرداخت کمک بلاعوض سیل‎زدگان آغاز شد

رئیس بنیاد مسکن گفت: برای ساخت واحد‌های شهری تخریب شده ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان و روستایی ۴۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
پرداخت کمک بلاعوض سیل‎زدگان آغاز شد
توليد ايرانی: علیرضا تابش در برنامه تیتر امشب افزود: علاوه بر تسهیلات ارزان به هر واحد شهری 12 میلیون تومان و هر واحد روستایی 10 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود که پرداخت این کمک ها شروع شده و سیل زدگان با مراجعه به ستادهای بنیاد در شهرها و روستاهای آسیب دیده؛ بعد از تایید می توانند آن را دریافت کنند. 

رئیس بنیاد مسکن با بیان این که مدت بازپرداخت وام ها 15 سال است تاکید کرد: 100 درصد اعتبار کمک های بلاعوض و تسهیلات فراهم شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. 50 درصد بودجه مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفت و دستور پرداخت تسهیلات هم در یکی دو روز آینده به استان ها و بانک ها ابلاغ خواهد شد.

تابش با اشاره به این که در 8 استان خسارت ها کلان و جدی است گفت: پیش بینی می شود که در همه استان های آسیب دیده نیاز به احداث یا تعمیر 150 هزار واحد باشد که تلاش می کنیم کار تعمیر و یا احداث واحدها تا پیش از فصل زمستان تمام شود.

رئیس بنیاد مسکن گفت: در استان های گلستان و مازندران کار احداث و تعمیر واحدها شروع شده و امروز هم کلنگ ساخت یک واحد مسکونی در آق قلا زده شد. 

تابش با اشاره به تخریب 14 هزار و 200 واحد در لرستان و آسیب دیدن 21 هزار واحد دیگر در این استان گفت: بنیاد با کمک سپاه و ارتش و هلال احمر و مردم، در کار بازگشایی معابر و پاکسازی سطح روستاها و شهرها از گل و لای و توزیع غذا و امکانات و ... مشارکت دارد.
کد مطلب: 7467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *