چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱

صادرات بیش از یک‌میلیون قطعه انواع آبزیان زینتی از استان مرکزی

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۵ قطعه انواع آبزیان زینتی پارسال به کشورهای عراق و افغانستان، ۲ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم خوراک و مکمل طیور نیز به خارج از کشور صادرشده است.
صادرات بیش از یک‌میلیون قطعه انواع آبزیان زینتی از استان مرکزی
به گزارش توليد ايرانی؛ محسن شانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: ۴۶۸ هزار کیلوگرم پای و پنجه مرغ با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی پارسال به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصول در سال قبل آن ۱۱۲ هزار کیلوگرم بوده است.

وی ادامه داد: ۲۹۳ هزار کیلوگرم خوراک دام نیز در این مدت با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصول نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: ۳۸۹ هزار و ۴۰۷ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد سال گذشته از این استان به خارج از کشور صادر شد درحالی‌که در سال ۹۶ میزان صادرات این محصول ۹۳ هزار و ۶۸۲ کیلوگرم بود.

وی ادامه داد: ۱۰۵ هزار قطعه ماهی زنده با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در این مدت به کشور ترکیه صادر شد که صادرات این محصول نسبت به سال قبل از آن ۱۰۰ درصد افزایش‌یافته است.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار و ۲۵ قطعه انواع آبزیان زینتی پارسال به کشورهای عراق و افغانستان، ۲ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم خوراک و مکمل طیور نیز به خارج از کشور صادرشده است.

شانقی با ابراز امیدواری از برداشتن گام‌های ارزنده در سال جاری در راستای تحقق شعار سال ۹۸ با عنوان رونق تولید گفت: ۱۱ هزار کیلوگرم عسل نیز با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی سال گذشته به خارج از کشور صادر شد.
 
کد مطلب: 7465
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *