شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵

هسته مرکزی اقتصاد مقاومتی، رونق تولید است

مدیر کل دادگستری استان کرمان گفت: بخش های مختلف حاکمیتی، خدمات، صنعت،معدن و آحاد ملت به تبعیت از مقام معظم رهبری هر آنچه در توان دارند و ظرفیت آن وجود دارد به کار بگیرند تا در سال ۹۸ قدم های بزرگ و موثری در جهت رونق و افزایش تولید برداشته شود.
هسته مرکزی اقتصاد مقاومتی، رونق تولید است
به گزارش توليد ايرانی؛ یدالله موحد اظهار کرد: هسته مرکزی اقتصاد مقاومتی، رونق تولید است و کشور در صورتی می تواند از وضعیت موجود اقتصادی خارج شود که بخش های مختلف تولیدی خصوصا در بخش صنعت، معدن و کشاورزی بتوانند گام موثر و بلندی را بردارند.
مدیر کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: بخش های مختلف حاکمیتی، خدمات، صنعت،معدن و آحاد ملت به تبعیت از مقام معظم رهبری هر آنچه در توان دارند و ظرفیت آن وجود دارد به کار بگیرند تا در سال ۹۸ قدم های بزرگ و موثری در جهت رونق و افزایش تولید برداشته شود.
موحد به مشارکت خوب مردم و دستگاه های حاکمیتی در تحقق شعار سال گذشته اشاره کرد و گفت: توصیه ما این است که  امسال با توجه به نیاز فوری و مهم جامعه به بخش تولید شعار سال جدید، بهتر از سال گذشته عملیاتی شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شعار صرف فایده ندارد و باید تبدیل به عمل شود و به گونه ای رفتار شود که جامعه برنامه های عملیاتی آن را به طور ملموس و محسوس ببیند و شاهد باشد و تاثیرات مثبت آن در جامعه هویدا شود.
کد مطلب: 7450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *