پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱

2حلقه چاه غیرمجاز در ورامین مسدود شد

سرپرست امور منابع آب ورامین از انسداد ۲ حلقه چاه غیرمجاز و به دنبال آن جلوگیری از برداشت بیش از ۳۰۰ هزار مترمکعب آب از آبخوان‌های این منطقه خبر داد.
2حلقه چاه غیرمجاز در ورامین مسدود شد
به گزارش توليد ايرانی ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد داودی، سرپرست امور منابع آب ورامین با اعلام این خبر گفت: با تلاش امور منابع آب ورامین و با دریافت دستور قضایی، تعداد ۲ حلقه چاه غیرمجاز به عمق ۸۰ متر و دبی ۲۲ لیتر در ثانیه در حوزه عملکرد این امور پر و مسدود شد.

وی افزود: با اجرا و اعمال قانون نسبت به این چاه غیرمجاز سالیانه حدود ۳۰۳ هزار و ۱۴۸ متر مکعب در سفره آب زیرزمینی منطقه ذخیره و از خروج این مقدار آب زیرزمینی جلوگیری خواهد شد.

سرپرست امور منابع آب ورامین با بیان اینکه در هفته گذشته نیز از اضافه برداشت یک حلقه چاه مجاز جلوگیری به عمل آمده است، گفت: علاوه بر این نیز در این مدت هشت مورد اخطاریه در جهت حفاظت و صیانت از منابع آب به متخلفان صادر و ابلاغ شده است.

داودی با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران امور منابع آب درخصوص انجام صحیح وظایف قانونی خود تاکید کرد: امور منابع آب ورامین به‌عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران، با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.
کد مطلب: 7411
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *