جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳

بی‌تدبیری سازمان خصوصی‌سازی در افزایش سرمایه هپکو

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: افزایش سرمایه شرکت هپکو با بی‌تدبیری و بی‌توجهی سازمان خصوصی‌سازی انجام‌شده است.
بی‌تدبیری سازمان خصوصی‌سازی در افزایش سرمایه هپکو
توليد ايرانی: سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش سرمایه شرکت هپکو گفت: قرار نبود این افزایش سرمایه صورت بگیرد.

وی افزود: افزایش سرمایه شرکت هپکو با بی‌تدبیری و بی‌توجهی سازمان خصوصی‌سازی انجام‌شده و استاندار و سایر مسئولین هم این قضیه را پیگیری می‌کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در نامه استاندار به رئیس‌جمهور از سازمان خصوصی‌سازی خواسته‌شده که در اقدامات خود تجدیدنظر کند.

وی افزود: ابتدا باید وضعیت سهام‌داری بر اساس نامه کتبی وزیر وقت اقتصاد مشخص شود و بعد از آن دست به چنین اقداماتی بزنیم.

مقدسی افزایش سرمایه شرکت هپکو را زمینه‌ساز انحراف در عملکرد دانست و اظهار کرد: وقتی هنوز روی بعضی از اقدامات اولیه بحث داریم، افزایش سرمایه زمینه را برای یک انحراف در عملکرد ایجاد می‌کند.

وی افزود: هرچند این اقدام قانونی است اما زمانی که روی اصل موضوع بحث داریم، ایراداتی به وجود می‌آورد و در جلسه‌ای با وزیر اقتصاد از ایشان خواستیم که دقت بیشتری در این مورد داشته باشد و در این خصوص هم نامه وزیر سابق اقتصاد را دنبال کنند و هم این موضوع تعیین تکلیف شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با نامه استاندار و پیگیری نمایندگان وزیر اقتصاد برای پیگیری موضوع قول مساعد داده است.
کد مطلب: 7370
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *