يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته/ حباب سکه به ۳۹۰ هزار تومان رسید

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.
کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته/ حباب سکه به ۳۹۰ هزار تومان رسید
به گزارش توليد ايرانی؛ محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

وی با اشاره به اینکه طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است اظهار کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای کاهش قیمت ارز را از دیگر عوامل مهم در اُفت قیمت طلا و سکه دانست و اظهار کرد: از هفته گذشته تا به امروز قیمت طلا و سکه کاهش ۱۱ درصدی داشته است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه به ۳۹۰ هزار تومان رسید تصریح کرد: بدلیل کاهش ۲ روزه قیمت طلا و سکه در بازار، امروز تقاضا برای خرید کاهش پیدا کرد و معاملات به نوعی با احتیاط انجام شد.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان معامله شد. این نرخ‌ها نشان می‌دهد بازار نسبت به روز‌های گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو شده است.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۰۰ هزار تومان رسید و نیز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۸۷ دلار و هشتاد سنت معامله شد.
کد مطلب: 7252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *