جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

سه برابر شدن گشت‌های تعزیراتی در بازار شب عید

آوایی گفت: خدای نکرده رفتار غیر عادلانه ما به پای نظام و حکومت نوشته می‌شود بنابراین تاکید ما روی سرعت است و حتما جز اصول اولیه ما است، اما دقت و رعایت عدالت همزمان و حسن برخورد با متخلفان هم اهمیت دارد
سه برابر شدن گشت‌های تعزیراتی در بازار شب عید
به گزارش توليد ايرانی؛ صبح امروز سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری با حضور در سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری با خبرنگاران حاضر شد و به صورت رسمی طرح نوروزی سال ۹۸ سازمان تعزیرات حکومتی را کلید زد.

وی در ابتدای این مراسم اظهارداشت: دولت همه تلاش خود را برای ثبات نرخ ارز و کنترل تورم انجام داد. بعضی می‌گویند دولت در کنترل بازار و قیمت‌ها ناتوان است که باید از آن‌ها پرسید مگر عناصر این دولت همان مسئولین دولت قبل نیست؟ پس چرا اینگونه شده است؟!
 
وزیر دادگستری در ادامه افزود: باید واقعیات را دید، واقعیت این است که جنگ اقتصادی تلفات دارد! در بخش خودرو دولت خود را مکلف به حمایت از خودرو سازان برای تقویت تولید و اشتغال در این بخش می‌داند. در خصوص شفافیت در قرارداد‌های خودرو سازان با مردم پیشنهاد‌هایی از سوی تعزیرات ارائه شده است. اگر خودروسازان از موازین مشخص خارج شوند تعزیرات قاطعانه به وظیفه خود عمل می‌کند.
کد مطلب: 7092
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *