جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳

سهم اندک اصناف از درآمد مالیاتی تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سهم اصناف در درآمد مالیاتی ۱۰ ماه امسال این استان را ۱۵ درصد اعلام کرد و گفت:درآمد مالیاتی استان در این مدت ۳۰ هزارمیلیارد تومان بوده است.
سهم اندک اصناف از درآمد مالیاتی تهران
به گزارش توليد ايرانی ؛ نعمت الله ترکی در رابطه با عملکرد ۱۰ ماهه درآمدهای مالیاتی استان تهران، اظهار داشت:در این مدت، مالیات از عوارض خروج مسافر، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر نقل و انتقال خودرو به ترتیب ١٥٧، ۸۹ و ۸۴ درصد محقق شده است که بیشترین درصد تحقق درآمدهای مالیاتی را در این بخش شاهد بودیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: در بخش اخذ مالیات دو درصد سایر کالاها و مالیات شماره گذاری خودرو نیز به ترتیب شاهد تحقق۴۰ و ۵۰ درصدی بودیم که کمترین درصد تحقق در ۱۰ ماهه سال جاری مربوط به این دو حوزه می شود.
وی افزود: همچنین درآمدهای مالیاتی در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۰.۵ هزار میلیارد تومان بوده که ۷۸ درصد محقق شده و نسبت به سال قبل رشد ۸ درصدی را شاهد هستیم.
به گفته ترکی در بخش مالیات مستقیم، سهم مالیات مشاغل استان تهران ۱۵ درصد بوده است.
وی ادامه داد: عملکرد درآمدی دستگاه های اجرایی استان تهران در نیروی انتظامی، اداره کل ثبت اسناد و گمرک استان به ترتیب ۵، ٤ و ۵۰۰ میلیارد تومان است که این ادارات بیشترین درآمد را داشتند.
ترکی تصریح کرد: درواقع طی ۱۰ ماه سال جاری، نیروی انتظامی ۳۵ درصد و ثبت اسناد و املاک ۱۲۲ درصد و گمرک ۱۷۱ درصد تحقق درآمدی داشتند که قابل تامل است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به درآمد ۳۱.۵ هزار میلیارد تومانی در بخش منابع عمومی در استان تهران، گفت: ۷۵ درصد درآمد ها محقق شده که نسبت به سال قبل رشد ۸.۴ درصدی داشته است.
کد مطلب: 7080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *