جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳

امیدی به کانال مالی اروپایی نیست

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم شده اهداف و راه کشور در آینده است که رهبر انقلاب به خوبی آن را ترسیم کرده است.
امیدی به کانال مالی اروپایی نیست
به گزارش توليد ايرانی ؛ سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت‌وگویی در ارتباط با گام دوم انقلاب که طی بیانیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری منتشر شد اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب بر گام دوم انقلاب که اهداف و چشم انداز کشور را در آینده به خوبی ترسیم کرده است تاکید ویژه‌ای دارند.
وی با اشاره به شعاری شدن اجرای دستورات رهبر انقلاب که قبلا از سوی دستگاه‌های مختلف صورت می‌گرفت، افزود: دیگر از مسائل شعاری که دستورات رهبر انقلاب را اجرا می‌کنیم باید گذشت ایشان زمان زیادی را برای تدوین گام دوم قرار داده که باید بر روی آن کار کرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: باید وقت گذاشت و کار کرد و از تجارب گام اول انقلاب در روند انجام گام دوم استفاده کرد و آنجای که نیاز است را مورد اصلاح قرار بدهیم.
باید ارکان مالیاتی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
نوری با یادآوری پتانسیل بالای کشور در زمینه‌های مختلف بیان کرد: از نظر ذخیر منابع در کشور، کمتر کشوری قابل رقابت با ما را دارد؛ مدیریت و برنامه‌ریزی ما باید به نحوی باشد که از تهدید فرصت درست کنیم.
عضو کمیسون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس با عنوان این مطلب که ما از اقتصاد مقاومتی فاصله گرفتیم، گفت: تا زمانی که چشم ما به کشورهای خارجی است و آدم‌های ضعیف به دنبال آن‌ها هستند  کار جلو نمی‌رود.
وی به کانال مالی اروپا اشاره کرد و افزود: هیچ امیدی به کانال‌های اروپای نیست گرچه باید راهکارهای دیپلماسی را ادامه دهیم اما اگر برنامه‌ریزی خود را بر مبنای اقتصاد مقاومتی طرح ریزی کنیم می‌توانیم بر مشکلات پیرروز شویم.
نوری بیان کرد: ساز و کارهای بودجه ۹۸ از نظر ساختاری در حال انجام شدن است. اگر ارکان مالیاتی را به صورت عادلانه در نظر داشته باشیم می‌توانیم در مدت کوتاهی مشکلات را حل کنیم.
 
 
کد مطلب: 6989
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *