پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

همتی برای نابه سامانی های اخیربازار ارز چه کرده است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: وزرای اقتصادی دولت باید عزمشان را برای سامان بخشیدن به بازار جزم کنند و احساس کنند که کشور متعلق به خانواده خودشان است
همتی برای نابه سامانی های اخیربازار ارز چه کرده است
به گزارش توليد ايرانی؛ امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به گرانی افسارگسیخته کشور، اظهار داشت: وزرای اقتصادی دولت باید عزمشان را برای سامان بخشیدن به بازار جزم کنند و احساس کنند که کشور متعلق به خانواده خودشان است؛ یعنی همانطور که برای خانواده خود کار می کنند برای مردم هم گام بردارند.
وی با تاکید براینکه متاسفانه همه چیز به حال خود رها شده است، افزد: در حال حاضر علی رغم اینکه شاهد آشفتگی در بازار هستیم ستاد تنظیم بازار اقدام چشمگیری در سامان دهی به گرانی های فزاینده در کالاهای مصرفی مردم انجام نمی دهد و هیچ نظارتی بر نرخ گذاری کالاها نیست.
خجسته یادآور شد: هرچند آقای دژپسند اقدامات خوبی انجام داده اما مردم باید این اقدامات را با همه وجود لمس کنند.
وی ضمن انتقاد از عملکرد بانک مرکزی گفت: آقای همتی که گفته بود اجازه نمی دهیم نرخ ارز افزایش یابد اکنون چه کاری برای نوسانات ارزی انجام می دهد؟!
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به بودجه 98، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده متاسفانه سیاست های اقتصاد مقاومتی آنطور که مدنظر و مطلوب ما بود آورده نشده و تغییرات ساختاری که رهبری به آن تاکید داشتند ایجاد نشده است.
کد مطلب: 6983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *