شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱

جای خالی قوانین حمایتی از تولیدکنندگان محسوس است

رئیس هیات مدیره شرکت آریا ترانسفو شرق خواستار حمایت بیشتر از واحدها تولیدی شد و گفت: در این شرایط جای خالی قوانین و مستندات قانونی برای حمایت از تولیدکنندگان به شدت خالی است.
جای خالی قوانین حمایتی از تولیدکنندگان محسوس است
به گزارش توليد ايرانی؛ فرج الله معماری رئیس هیات مدیره شرکت آریا ترانسفو شرق در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه سرمایه در گردش کاهش پیدا کرده است گفت: با افزایش قیمت ارز سرمایه در گردش به یک بیستم کاهش پیدا کرده و به دنبال آن تولید هم کاهش پیدا می کند و مسئولان باید فکری به حال آن کنند.
معماری با بیان اینکه حل مشکلات فعلی باید فراتر از گفتار درمانی باشد تصریح کرد: واحدهای تولید واقعا در فشارند و باید فکری به حال این وضعیت کرد.
وی با تاکید بر اینکه امروز در شرایط خاصی قرار داریم عنوان کرد: بودجه ای که برای سال 98 پیش بینی شده، 80 درصد آن به هزینه های جاری اختصاص پیدا کرده و بنا به گفته رهبری نیاز به اصلاح ساختاری دارد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان اضافه کرد: همه ما روزگاری شیرینی ایام مملکت را لمس کرده و بهره برده ایم، در شرایط سخت و دشوارفعلی نیز باید همراه باشیم، روزگاری جنگ نظامی و تحمیلی را تجربه کردیم و امروز نیز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم.
معماری خواستار حمایت بیشتر از تولیدکنندگان شد و افزود: توانایی ها محدود است و سیستم حمایتی مناسبی نیز وجود ندارد. فرقی هم بین واحدهای کوچک و بزرگ نیست و چه بسا برخی واحدهای کوچک زیر فشار بیشتری بوده اند.
وی با تقدیر از پاسخگویی و همراهی مدیران ارشد استان گفت: خوشبختانه استاندار سمنان و معاونین وی و همچنین دادستان استان همواره با تولیدکنندگان همراه بوده اند و ازین جهت مشکلی نداریم.
رئیس هیات مدیره شرکت آریا ترانسفو شرق با بیان اینکه مشکلات ارزی از مهمترین مسائل تولیدکنندگان است عنوان کرد: باوجود این شرایط جای خالی قوانین و مستندات قانونی برای حمایت از تولیدکنندگان به شدت خالی است و باعث آسیب پذیری واحدها می شود و خواست دشمن نیز آسیب دیدن تولید داخلی است.
کد مطلب: 6913
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *