سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

بخش خصوصی نجات‌بخش صنعت خودروی کشور است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مشکلات صنعت خودرو تا زمانی که در دست دولت باشد، ادامه خواهد داشت و تنها راه نجات، ورود بخش خصوصی متعهد است.
بخش خصوصی نجات‌بخش صنعت خودروی کشور است
به گزارش توليد ايرانی؛ امیر خجسته امروز با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند نجات‌بخش صنعت خودروسازی کشور باشد، اظهار کرد: دولت با سهم اندکی که در خودروسازی‌ها دارد عملاً این صنعت را در دست گرفته و تا زمانی که مدیریت دولتی ادامه یابد و بخش خصوصی وارد نشود مشکلات خودروسازان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت باعث افت کیفیت خودروهاست، افزود: سوء مدیریت به دلیل عدم نظارت دولت در حوزه خودروسازها وجود داشته و در بدنه آن رسوخ کرده و این خود باعث شده که این بخش نتوانتد به تعهدات خود عمل کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه شرکت‌ها از بار مسؤولیت و تعهد خود شانه خالی می‌کنند، تصریح کرد: نباید مشکلات مالی این بخش با فشار به مردم و غارت آنان برطرف شود.

وی با بیان اینکه بارها عنوان کردیم عرضه خودرو با قیمت 5 درصد زیر نرخ بازار منطقی نیست، ادامه داد: قیمت بازار را چه کسانی تعیین می‌کنند؟ آیا غیر از دلالان هستند؟!

خجسته تأکید کرد: اگر خودروسازها راست می‌گویند قیمت خودرو را 5 درصد بیشتر از قیمت تمام شده عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا احقاق حقوق مردم پایمردانه ایستادیم و اجازه نمی‌دهیم که حقوق آنان پایمال شود و خودروسازها باید به 400 هزار تعهد خود عمل کنند.
 
کد مطلب: 6908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *