شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴

پورابراهیمی: تحریم‌ها علیه ایران کارساز نیست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به فضل الهی آمریکا در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران بسیار کوچک و ناچیز است و هیمنه آن در دنیا فرو ریخته است گفت: تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست.
پورابراهیمی: تحریم‌ها علیه ایران کارساز نیست
به گزارش توليد ايرانی ؛ محمدرضا پورابراهیمی شامگاه جمعه در جمع عزاداران فاطمی در مسجد پیغمبر (ص) شهر کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ساده به دست ما نرسیده و برای پیروزی انقلاب سختی‌های زیادی کشیده شده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با مطالعه تاریخ صدر اسلام متوجه خواهیم شد که بعد از رحلت پیامبر (ص) تنها امام علی (ع) توانست برای مدتی کوتاه، حکومت اسلامی تشکیل دهد گفت: شیعه در سال‌های متمادی رنج‌های زیادی دید و امروز شاهد یک حکومت شیعی اسلامی در ایران هستیم که یک نعمت بسیار بزرگ است.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در خودسازی خود به درجه‌ای رسیده بود که همه چیز را برای خدا می‌خواست و در احیای اسلام ناب تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفت افزود: وهابی‌ها دشمن شماره یک انقلاب اسلامی هستند و از طریق حمایت استکبار با شیعیان در دنیا مبارزه می‌کنند.
پورابراهیمی با بیان اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر با دشمن از موضع تفاهم و مذاکره وارد شویم آن‌ها دست از دشمنی با ما بر می‌دارند و مشکلات کشور حل می‌شود خاطر‌نشان کرد: این تفکر یک راهبرد کاملا اشتباه است چرا که در جریان مذاکرات اخیر و برجام برای همه ثابت شد که برای دشمن مذاکره و تفاهم فرقی ندارد.
وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها با استفاده از ابزار‌های مختلف رسانه‌ای در جامعه اینگونه عنوان کردند که نمی‌خواهند مردم آرامش داشته باشند گفت: عنوان می‌کردند با مذاکرات مشکلات کشور حل می‌شود، اما دیدیم که فقط یک تبلیغ بود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌گفتند مذاکرات یک بازی برد برد است، اما از همان اول هم پیمان‌شکنی دشمن مشهود بود افزود: بعد از گذشت سه سال دشمن پیمان شکست و نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد بلکه از تعهدات قبلی هم خارج شده و وقاحت را به جایی رسانده که به دیگران هم اعلام می‌کند که با ایران همکاری نداشته باشند و آن‌ها را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دلیل دشمنی آمریکائی‌ها با مردم ایران تفکر شیعی آن‌ها بوده و برجام بهانه است تصریح کرد: تمسک مردم ایران به اهلبیت (ع) هیچ محبت دیگری را نمی‌پذیرد و مردم با تمسک به اهلبیت (ع) در دوران دفاع مقدس نیز به جبه‌ها آمدند و دشمن را شکست دادند.
پورابراهیمی با بیان اینکه به فضل الهی آمریکا در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران بسیار کوچک و ناچیز است و هیمنه آن در دنیا فرو ریخته است گفت: آمریکا با ادبیات گستاخانه نمی‌تواند با ما سخن بگوید و دوره این ادبیات در دنیا تمام شده است
وی با اشاره به اینکه آمریکا در درون خود دچار یک تزلزل سنگین شده است افزود: مقام معظم رهبری فرمود: دوران ازمحلال آمریکا آغاز شده است و این اتفاق را دیدیم که چگونه در زمان سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل سران سایر کشور‌ها او را مسخره کردند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در تمام محاسبات خود علیه کشور ما شکست خورده است و فکر می‌کرد با تحمیل فشار‌های اقتصادی بر مردم می‌تواند مردم را از نظام اسلامی جدا کند اظهار داشت: مطالبه مردم در مشکلات اقتصادی حق است و ما منکر آن نیستیم، اما این مشکلات باعث نشده که مردم از مواضع ضداستکباری خود کوتاه بیایند.
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مششکلات اقتصادی کشور در تصمیم‌گیری‌های داخلی قابل حل است گفت: تفکر جریان جهاد‌ی در حوزه اقتصادی نیاز است که متاسفانه دولت ما از این تفکر برخوردار نیست و اگر قرار بود با تفکر قبل از انقلاب جنگ تحمیلی را اداره کنیم قطعا نتیجه نمی‌گرفتیم و امروز هم اگر بخواهیم با این تفکر کار کنیم مشکلات زیادی بر کشور تحمیل می‌شود.
پورابراهیمی با بیان اینکه در مقابل حربه اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمن نیازمند تفکر جهادی هستیم و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری اصلی‌ترین کلیدواژه در برابر تهاجم دشمن است افزود: ما می‌توانیم در حوزه اقتصادی به شکوفایی برسیم و حل مشکلات اقتصادی غیرممکن نیست.
وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست و آمریکائی‌ها خیال براندازی نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد، خاطر‌نشان کرد: تفکر ترامپ همان تفکر صدام است که روزی می‌خواست چند روزه تهران را بگیرد، اما امروز خبری از آن صدام نیست و سرنوشت ترامپ هم همان سرنوشت ترامپ است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی خود مشکلات اقتصادی را کنار می‌گذارد گفت: دهه پنجاه انقلاب اسلامی دهه اقتدار اقتصادی ملت ایران می‌شود.
کد مطلب: 6836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *