چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

تاخیر پُشت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی به مردم

اخیراً دعوت‌نامه ثبت‌نامی‌های خودروی تیبا که موعد تحویل آن آذرماه سال جاری بود، صادر شده که براساس آن مشتری باید تا ۳۰ بهمن ماه تکمیل وجه را انجام و خودرو را در خوشبینانه‌ترین حالت در ۱۲۰ روز آینده تحویل بگیرد.
تاخیر پُشت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی به مردم
به گزارش توليد ايرانی ؛ بعد از کشمش‌های بسیار در اعمال قیمت‌های جدید خودرو در نهایت مقرر شده افزایش قیمت برای آن دسته از پیش فروش‌هایی که دارای تاریخ تحویل در قرارداد شهریور تا دی ماه 97 است اجرایی نشود. اعلام همین موضوع و صدور اطلاعیه‌های مختلف شرکت‌های خودروسازی در اجرایی شدن این تصمیم امید خریداران را در تحویل خودروها آنهم با قیمت‌های قبل بیشتر کرد اما متأسفانه هنوز هم داستان سرگردانی مردم در تحویل خودروها ادامه دارد و آنها باید با تأخیر بسیار شاید خودروی خود را از شرکت‌های خودروسازی تحویل بگیرند.
در حال حاضر عمده خریداران خودروهای دو شرکت ایران خودرو و سایپا همچنان با تأخیر در تحویل محصولات روبه رو هستند که شرکت در نهایت به آنها وعده تحویل خودرو در ماه های آینده را داده است. به عنوان نمونه اخیراً دعوت‌نامه ثبت نامی‌های خودروی تیبا که تحویل آن برای آذرماه سال جاری بود، صادر شده که براساس آن مشتری باید تا 30 بهمن ماه تکمیل وجه را انجام دهد. اما نکته قابل تأمل در این دعوت‌نامه‌ها تحویل خودرو آنهم در خوشبینانه‌ترین حالت در 120 روز آینده است. همین موضوع باعث اعتراض بسیاری از مشتریان شده است که چرا باید پول ماشین را تا پایان بهمن ماه پرداخت کنند اما خودروی خود را 120 روز آینده تحویل بگیرند.
به گزارش توليد ايرانی؛ سایپا در صدد است با رفع موانع پیش روی تولید، بخشی از این مشکلات را برطرف کرده و تحویل خودروهای ثبت نامی را در دستور کار خود قرار دهد که امیدواریم این موضوع به فاز اجرایی رسیده و مردم کمتر از 120 روز خودروهای خود را تحویل بگیرند.
کد مطلب: 6745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *