چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
۰
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶

پوچ و دیگر هیچ ،حاصل مدیریت 5 ساله دولت روحانی

به نظر می رسد که آخوندی بایستی پیش از انتقاد به دولتی که با عملکرد مدیرانی چون وی عملکردش سنجیده می شود، به مواردی که در زمان وزارت وی در دولت های یازدهم و دوازدهم رخ داد، پاسخ دهد.
پوچ و دیگر هیچ ،حاصل مدیریت 5 ساله دولت روحانی
به گزارش توليد ايرانی ؛ برخی از وزرای دولتی که پس از مشکلات مختلف از دولت جدا شده‌اند حالا به منتقد درجه یک پاستور تبدیل شده‌اند این درحالی است که همین افراد باید پاسخگوی عملکردی که در این چند سال به عنوان وزیر بوده‌اند باشند اما با فرار رو به جلو حالا که خود را جدا از دولت می بینند، ژست منتقد به خود می‌گیرند.
یکی از این شخصیت‌های سیاسی «سید عباس آخوندی» است که انتقادات زیادی نسبت به فعالیت وی در 5 سالی که همراه دولت روحانی بود وجود دارد اما وزیر سابق راه و شهرسازی، با انتقاد از دولتی که وزیرش بود، بیان می‌کند: «دولت روحانی از انسجام نظری برخوردار نیست، این دولت اساسا فاقد یک نظریه راهبردی است. دولت فکر می کند به خاطر مسکن مهر در مقابل دوره احمدی نژاد کم آورده است. هر کسی در این دولت دارد کار خودش را می کند و عملا پدیده بی دولتی محقق شده است!»
به نظر می رسد که آخوندی بایستی پیش از انتقاد به دولتی که با عملکرد مدیرانی چون وی عملکردش سنجیده می شود، به مواردی که در زمان وزارت وی در دولت های یازدهم و دوازدهم رخ داد، پاسخ دهد.
مزخرف نامیدن خانه امید مستضعفان.
خانه دار شدن امروز شاید برای بسیاری دیگر نه یک رویا بلکه آرزوی دور از دست باشد. با گرانی‌های اخیر که بسیاری از کالاها افزایش سه برابری را داشته خانه دار شدن کار مشکلی است.
اما در دولت دهم پروژه انبوه سازی مسکن به نام «مسکن مهر» کلید خورد که بسیاری را امیدوار به خانه دار شدن کرد. اما با روی کار آمدن دولت یازدهم و بخصوص حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی متاسفانه آمال و آرزوهای بسیاری نقش بر آب شد. در این دوران مسکن مهر پروژه ای مزخرف خوانده شد و پس از آن اعلام شد که دولت قرار است پروژه «مسکن اجتماعی» را کلید بزند.
اما بعد از 5 سال حضور آخوندی در دولت وی وقتی پاستور را ترک کرد نسبت به بی عملی در حوزه مسکن مهر نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه آنرا افتخاری برای دوره مدیریتی خود قلمداد کرد.
هنوز پروژه های زیادی از مسکن مهر باقی است که از دولت دهم به این سو تکمیل نشده است و از سوی دیگر «محمد اسلامی» وزیر جدید راه و شهرسازی نیز با عذرخواهی از مردم نسبت به رویه گذشته بیان می کند که دولت اهتمام به تکمیل این پروژه نیمه تمام دارد. آخوندی چه درباره عدم تکمیل مسکن مهر و چه درباره عدم تحقق وعده مسکن اجتماعی باید پاسخگو باشد.
کد مطلب: 6692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *