جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲

تذکر دادیم، مسئولان گوش نکردند

رئیس اتحادیه مرغداران استان اصفهان گفت: ماه‌های قبل نفسمان برید و به تمام مسئولان استانی اعلام کردیم با این وضعیت افزایش ناگهانی قیمت‌ها در ماه‌های آینده برای تولید به مشکل می‌خوریم اما گوششان بدهکار نبود.
تذکر دادیم، مسئولان گوش نکردند
به گزارش توليد ايرانی، فرهاد جعفریان در گفت‌وگو با صاحب نیوز در واکنش به افزایش قیمت مرغ اظهار کرد: زمانی که جوجه و مرغ از نهاد‌ه‌ای گران‌قیمت تغذیه می‌کند، قیمتش هم پر می‌کشد و گران می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغداران استان اصفهان بابیان اینکه قیمت ذرت، سویا و تمام مواد غذایی جوجه و مرغ افزایش‌یافته است، گفت: دو ماه قبل نفسمان برید و به تمام مسئولان استانی اعلام کردیم با این وضعیت افزایش ناگهانی قیمت‌ها در ماه‌های آینده برای تولید به مشکل می‌خوریم اما گوششان بدهکار نبود.

وی افزود: مسئولان فکر کرده‌اند خمره رنگرزی است که ازیک‌طرف بریزیم و از طرف دیگر برداریم و در زمان حاضر هم اعلام می‌کنیم با این وضعیت قیمت‌ نهاد‌ه ها، ماه‌های آینده شاید برای تولیدات مشکلات متعددتر از امروز داشته باشیم.

جعفریان تأکید کرد: برای تنظیم بازار در اصفهان در میدان‌ها کوثر و رفاه مرغ به قیمت ۱۰۸۵۰ تومان تا امروز به فروش می‌رسید و قیمت مرغ زنده ۸۸۰۰ تومان و قیمت توزیع ۱۲۸۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده ۱۳۵۰۰ تومان است.
وی در پایان گفت: دو هزار و 200 مرغداری در استان اصفهان وجود دارد.
کد مطلب: 6157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *