جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

آمار نهایی ثبت نام کارت سوخت اعلام شد

در مجموع ۳ میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبت‌نام کردند.
آمار نهایی ثبت نام کارت سوخت اعلام شد
به گزارش توليد ايرانی؛ زیبا اسماعیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام ۵۰۹ هزار نفر نیز از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ بوده است.
 
وی هم‌چنین با تاکید بر این‌که هم‌اکنون پالایش اطلاعات ثبت‌نامی افراد آغاز شده است، گفت: اطلاعات دریافتی دسته‌بندی، پالایش و فیلتر می‌شود و آمار نهایی ثبت‌نام‌کنندگان به صورت مشخص به‌زودی اعلام خواهد شد.

بر اساس اطلاعات پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: بازتوزیع بیش از ۲۶۰ هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال ۹۳ به بعد شماره‌گذاری شده و در دفاتر پست معطل مانده بود، آغاز شده است. هم‌چنان امکان ویرایش اطلاعات و حذف درخواست برای ثبت‌نام کنندگان وجود دارد.

وی هم‌چنین از ابطال بیش از ۳۷ هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر خبر داد و افزود: این کارت‌های سوخت‌ متعلق به کسانی بوده است که در سامانه ثبت‌نام کرده و به صورت غیرقانونی کارت سوخت خود را به فروش رسانده‌اند و در استان سیستان و بلوچستان از طریق این کارت‌ها سوخت‌گیری انجام شده است.

ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی از روز شنبه (سوم آذرماه) آغاز شد و تا روز شنبه (۲۴ آذرماه) ادامه یافت. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه شماره هفت خود این زمان را به مدت یک هفته دیگر یعنی تا روز شنبه (یکم دی‌ماه) تمدید کرد.
کد مطلب: 6068
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *