شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

مجوز اخراج ۱۰ درصد نیروی مازاد دستگاه‌ها

واحدهای مجری موظفند حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، مندرج در حکم کارگزینی و قراردادهای منعقده را برابر قوانین و مقررات مربوط و سایر پرداختهای غیرمستمر پرسنلی را معطوف به عملکرد و کارآیی آنها محاسبه و پرداخت نمایند.
مجوز اخراج ۱۰ درصد نیروی مازاد دستگاه‌ها
به گزارش توليد ايرانی؛ بر اساس یکی از بندهای تبصره ۲۰ لایحه بودجه سال آینده کل کشور، دستگاههای اجرایی مکلفند تمام اطلاعات مربوط به حقوق، فوق‌العاده‌های مستمر و غیرمستمر کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی خود را در اختیار سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دهند. واحدهای مجری موظفند حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، مندرج در حکم کارگزینی و قراردادهای منعقده را برابر قوانین و مقررات مربوط و سایر پرداختهای غیرمستمر پرسنلی را معطوف به عملکرد و کارآیی آنها محاسبه و پرداخت نمایند.

در صورتی که واحد مجری بخشی از کارکنان خود را (حداکثر تا ۱۰ درصد) نسبت به انجام مأموریت های خود مازاد تشخیص دهد، می تواند پس از تأیید بالاترین مقام دستگاه اجرایی مذکور، وفق قوانین و مقررات مربوط (جابه‌جایی به واحد دیگری در همان دستگاه، جابه‌جایی به دستگاه اجرایی دیگری در همان شهر یا شهرستان بدون رضایت مستخدم و جابه‌جایی به سایر شهرها و شهرستانهای دیگر در همان دستگاه اجرایی و یا سایر دستگاه های اجرایی با رضایت مستخدم و موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور) اقدام نماید. در صورت عدم موافقت مستخدم، وفق مقررات مربوط، در خصوص نیروهای رسمی و پیمانی نسبت به بازنشستگی یا بازخریدی و در مورد نیروهای قراردادی نسبت به فسخ قرارداد و بازخریدی آنها اقدام کنند.
کد مطلب: 5940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *