لوازم خانگی ایرانی ارزان می شود

20 آذر 1397 ساعت 11:49

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی چهار برند معروف تولید‌کننده لوازم خانگی داخلی و خارجی خبرداد و گفت: قطعا دیگر تولیدکنندگان هم به این ۴ برند خواهند پیوست.


به گزارش تولید ایرانی؛ محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با فارس گفت: 2 برند تولید‌کننده لوازم خانگی داخلی و همچنین 2 برند تولید‌کننده لوازم خارجی کاهش قیمت‌ محصولات خود را از شنبه 25 آذرماه اغاز می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت‌ها در دستور کار این 4 برند لوازم خانگی قرار گرفته است، گفت: این در حالی است که تولیدات این کارخانه‌ها با استفاده از ارز دولتی نیست بلکه این کارخانجات از ارز نیمایی استفاده می‌کنند. 
 
طحان‌پور با بیان اینکه به دنبال کاهش قیمت توسط این 4 برند قطعا تولید‌کنندگان دیگر هم برای کاهش قیمت به آنها خواهند پیوست گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی این تولید‌کننده‌ها تصمیم گرفتند تا با کاهش قیمت به بازار رونق ببخشند، ضمن اینکه با کاهش قیمت‌ها و نزدیک شدن به پایان سال و شب عید شرایط بهتری برای خریداران فراهم می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه این تولید‌کنندگان با کاهش سود خود حاضر به رونق بخشی به بازار شده‌اند گفت: ضمن اینکه شرایط فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی فراهم آمده است. 
 
وی گفت: همچنین برخی شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی با دادن کارت هدیه خرید لوازم خانگی در صدد جلب مشتری و رونق بخشی به بازار هستند. 
 
به گزارش فارس این اقدام تولید‌کنندگان لوازم خانگی درحالی است که علیرغم کاهش قیمت ارز در یک ماه اخیر خودروسازان به فکر افزایش قیمت تا سقف 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار افتاده‌اند و به تازگی یکی از خودروسازان در پیش فروش اخیر خود قیمت برخی محصولات خود را حتی تا 38 میلیون تومان افزایش داد. 
 


کد مطلب: 5419

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/5419/لوازم-خانگی-ایرانی-ارزان-می-شود

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com