چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷

انتصابات دقیقه نودی درهلدینگ تاپیکو

با وجود برکناری مرتضی لطفی مدیرعامل شستا به دلیل عدم برخورد با متخلفان و چند شغله های زیر مجموعه شستا توسط محمد شریعتمداری، در اقدامی غیرمتعارف و عجیب و در واپسین دقایق...
انتصابات دقیقه نودی درهلدینگ تاپیکو
به گزارش توليد ايرانی؛ با وجود برکناری مرتضی لطفی مدیرعامل شستا به دلیل عدم برخورد با متخلفان و چند شغله های زیر مجموعه شستا توسط محمد شریعتمداری، در اقدامی غیرمتعارف و عجیب و در واپسین دقایق، در حالی که محمد رضوانی فر مدیرعامل جدید شستا راهی این شرکت می شود، تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو منصوب شدند.
 
اسامی کسانی که حکم آنها 18 آذر ماه یعنی روزگذشته صادر شده به شرح زیر است:
1-علیرضا بنی اسدی یکی از مدیران هلدینگ تاپیکو که متولد ۶۷ است به سمت عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی منصوب شد،وی فروردین ماه امسال همزمان با سمت خود در تاپیکو رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نفت و گاز آریا شده بود.
2- مسعود جمشیدی عضو 74 ساله پتروشیمی فارابی که همزمان عضو هیئت مدیره سیراف انرژی نیز هست، حکم وی با وجود منع بکارگیری بازنشستگان تمدید شده است.
3- یوسف شهاب الدین به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ماشین سازی پارس منصوب شده است.
4- ایراج ناصر به عنوان عضو هیئت مدیره ماشین سازی پارس
5- جهانگیر زمردی به عنوان عضو موظف هیئت مدیره ماشین سازی پارس
6- سالار ایران زاد به عنوان عضو هیئت مدیره نفت و گاز آریا.
7- شاپور عیدری وندی به عنوان عضو غیرموظف ایران یاسا حکم وی تمدید شد.
8- مهدی ناظم الشریعه به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره شرکت پتروسینا
9- علی ناصری به عنوان عضو غیرموظف شرکت پتروسینا
10- محمد مجید رکنیان به عنوان عضو غیرموظف شرکت پتروسینا
انتصابات دقیقه نودی در هلدینگ تاپیکو/ بازهم دهن کجی مخدومی به وزیر کار

همچنین مدیران عاملان پتروشیمی های غدیر و فن آوران نیز مشخص شده اند. با وجود اینکه شریعتمداری در جلسه رای اعتماد خود عنوان کرده بود که نحوه انتصاب اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت از طریق فراخوان و همکاری با بنیاد نخبگان است و کمیته انتصابات ، انتصاب هیئت مدیره ها را شفاف اعلام می کند ولی مشخص نیست چرا هلدینگ تاپیکو در اقدامی دقیقه نودی و برخلاف دستور وزیر اینگونه عمل کرده است.
انتصابات دقیقه نودی در هلدینگ تاپیکو/ بازهم دهن کجی مخدومی به وزیر کار
مدیر سه شغله ای که دستور شریعتمداری برایش مهم نیست.
انتصابات دقیقه نودی در هلدینگ تاپیکو/ بازهم دهن کجی مخدومی به وزیر کار

فرشاد اسفندیاری سرپرست پتروشیمی فن آوران، معاون نظارت بر هلدینگ های تاپیکو و عضو هیئت مدیره توسعه مدیریت انرژی تامین علیرغم اینکه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور استعفای مدیران چند شغله را داده ولی نه تنها استعفا نداده بلکه برای زیرمجموعه اش نیز حکم صادر می کند.
در جدیدترین اقدامات اسفندیاری وی برای یکی از همکاران خود حکم عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی فارابی که پتروشیمی فن اوران سهامدار آن است، صادر کرده است
کد مطلب: 5416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *