جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹

هپکو نمونه‌ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: استفاده از تولیدات داخلی هم قانون است و هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما هم از صنایع حمایت می‌کنیم و امروز خوشحالم که اعلام کنم با توجه به برنامه‌های دولت شاهد ادامه رونق شرکت هپکو خواهیم بود.
هپکو نمونه‌ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور
به گزارش توليد ايرانی؛ رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت روز پنج‌شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در بازدید از شرکت هپکو با ابراز خرسندی از فعالیت کارگران این شرکت بزرگ گفت: استفاده حداکثری از توان و تولیدات داخلی در دستور کار این وزارتخانه قرارگرفته و ورود محصولاتی که نمونه آن در داخل کشور تولید می‌شود ممنوع است.
رحمانی اظهار کرد: برای مثال در نظر داریم در تأمین ماشین‌آلات شهرداری‌ها و راهداری‌ها و معادن کوچکی که به‌زودی راه‌اندازی می‌کنیم از ظرفیت شرکت هپکو استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه استفاده از تولید ات داخلی هم قانون است و هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است ادامه داد: وزارت صمت هم از صنایع حمایت می‌کند و امروز خوشحالم که اعلام کنم با توجه به برنامه‌های دولت شاهد ادامه رونق شرکت هپکو خواهیم بود.
وزیر صنعت معدن و تجارت به برخی مشکلات پیش‌آمده در صنایعی مانند نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی فولاد هم اشاره کرد و گفت: مدل احیای شرکت‌های هپکو و آذراب اراک که با تعامل و همکاری کارگران و مدیران و مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت برای رفع موانع تولید در این دو صنعت بزرگ هم راهگشاست و شرکت هپکو الگو و نمونه برای سایر کارخانه‌ها است.
وی ادامه داد: حفظ و تأمین خطوط تولید ی که نتیجه آن حفظ اشتغال است در دستور کار دولت قرار دارد. از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خصوصاً پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت است.
رحمانی خاطرنشان کرد: دولت در جهت نوسازی صنایع مصوبات و برنامه‌های خوبی دارد همچنین تسهیلات و حمایت‌های مالی خوبی از صنایع انجام می‌پذیرد.
کد مطلب: 5358
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *