جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶

تولید "رنگ" ضد امواج در اصفهان

فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به طراحی و ساخت رنگی با قابلیت محافظت از انسان در برابر امواج الکترومغناطیسی دست یافتند.
تولید "رنگ" ضد امواج در اصفهان
به گزارش توليد ايرانی؛ فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به طراحی و ساخت رنگی با قابلیت محافظت از انسان در برابر امواج الکترومغناطیسی دست یافتند.

 رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،  استفاده از رنگ ضد امواج را روشی حفاظتی مهم بیان کرد و افزود: با بهره‌گیری از این روش می‌توان اثر امواج الکترومغناطیسی را بسیار کاهش داد.

مهدی ابطحی، گفت: این رنگ محافظ برای استفاده بر روی منازل مسکونی، اتاق‌های جراحی و بخش‌های مختلف پزشکی، آزمایشگاه‌ها و ساختمان‌های دارای دستگاه‌های حساس به نویز مناسب است.

وی افزود: این رنگ ضد امواج  به راحتی با استفاده از تجهیزات استاندارد معمولی رنگ‌کاری مانند قلم‌ مو، غلطک و اسپری و با حداقل زمان خشک شدن، قابل استفاده بر روی سطوح است. مهدی ابطحی، قابل استفاده در سطوح داخلی، خارجی و مقاوم در برابر رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی، قابلیت چسبندگی خوب به سطوح مختلف، خشک شدن سریع در دمای محیط و ماندگاری طولانی وکیفیت بالاتر از نمونه‌های مشابه و قیمت یک پنجم مشابه خارجی از جمله ویژگی‌های این رنگ ضد امواج را بیان کرد.
کد مطلب: 5312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *