پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
۰
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳

کمک ۲.۱ میلیارد دلاری تعاونی‌ها به اقتصاد جهان/ آمادگی تعاونی‌های جهان برای کمک به ایران در برابر دشمن

رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه با بیان اینکه تعاونی ها می توانند ۲.۱ میلیارد دلار به اقتصاد جهان کمک کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم با مهار بحران‌های اقتصادی ، توطئه دشمنان ایران را خنثی کنیم.
کمک ۲.۱ میلیارد دلاری تعاونی‌ها به اقتصاد جهان/ آمادگی تعاونی‌های جهان برای کمک به ایران در برابر دشمن
به گزارش توليد ايرانی، لی شون چن رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه در سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون این منطقه که برای نخستین بار به میزبانی ایران در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد، با تاکید بر اینکه تعاون به اقتصاد و ثروت زایی در جهان کمک می کند، افزود: تعاونی ها ۲.۱ میلیارد دلار می توانند به اقتصاد جهان کمک کنند و ما می توانیم صدای افراد را به جوامع از طریق تعاون برسانیم.

وی افزود: در حقیقت ما می توانیم بحران های مختلف را از طریق توسعه بخش تعاون در جهان خنثی کنیم.

به گفته وی تعاونی ها بازیگران مهمی هستند که باید قیمت ها را به منظور پاسخگویی به مشتریان خود تقلیل دهند تا یک اقتصاد مقتدر در جوامع مختلف داشته باشیم.

لی شون چن با تاکید بر لزوم استفاده از مدلی برای تعاونی ها به منظور کمک به اعتمادسازی گفت: تعاونی ها می توانند بحران ها را از بین ببرند ضمن اینکه بخش تعاون قدرت این را خواهد داشت که بر بحران های اقتصادی فائق آید و آنها را خنثی کند.

وی تصریح کرد: وقتی ما اصول این چنینی در بخش تعاون داشته باشیم می توانیم با ایجاد یک مدل واحد هم به اقتصاد دنیا و هم به جوامع کمک کنیم.

رئیس اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: امیدواریم این اجلاس بتواند ایده های خوبی را برای کشورها به ارمغان بیاورد و مدل پایداری را در منطقه آسیا پاسیفیک ایجاد کند.

لی شون چن  همچنین در پایان گفت: از ایران و اتاق تعاون ایران برای سازماندهی و میزبانی این اجلاس تشکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم دشمنان ایران را خنثی کنیم.
کد مطلب: 5272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *