ساخت 3 پروژه کارگاه اشتغال حصار کرج

5 آذر 1397 ساعت 10:13

رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: 17 مسکن برای زلزله زدگان کرمانشاه با اعتبار 9 میلیارد ریال در قالب تسهیلات، کمک های خیرین و گروه های جهادی در حال ساخت است که 10 پروژه آن به اتمام رسید.


به گزارش تولید ایرانی؛ رئیس بسیج سازندگی استان البرز به مناسبت هفته بسیج در تشریح پروژه های عمرانی با محوریت محرومیت زدایی انجام شده توسط این سازمان گفت: امسال 80 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 75 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

علی ترکاشوند با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اعتبارات لازم از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مابقی از کمک های مردمی، توان خیرین و ظرفیت گروه های جهادی استفاده شده است، افزود: 85 درصد پروژه ها به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار داشت: 18 خانه محروم، 3 خانه عالم، 13 مسجد، 8 مدرسه، 1 مرکز بهداشت، 4 بقعه متبرکه، 1 مجموعه فرهنگی، 3 پایگاه بسیج، 3 مجتمع سرویس بهداشتی، 3 سالن ورزشی، 6 کارگاه اشتغال، 6 گلزار شهدا، 2 پل روستایی، 4 پروژه آب رسانی شرب روستایی، 2 پروژه لایروبی انهار، 3 پروژه آبرسانی کشاورزی و 1 مرکز خدمات بهزیستی از جمله پروژه های عمرانی بسیج سازندگی طی سال جاری است.

ترکاشوند تصریح کرد: 9 پروژه در محله های طرح کرامت در حال اجرا است که از جمله می توان به درمانگاه خیریه 300 متری در حیدرآباد کرج، 3 پروژه کارگاه اشتغال 600 متری در حصار کرج، 1 سالن ورزشی 1000 متری در مهدی آباد و ساوجبلاغ و ... اشاره کرد که با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد توسط سازمان بسیج، قرارگاه محرومیت زدایی، دستگاه های دولتی و خیرین در حال پیشرفت می باشد.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: 17 مسکن برای زلزله زدگان کرمانشاه با اعتبار 9 میلیارد ریال در قالب تسهیلات، کمک های خیرین و گروه های جهادی در حال ساخت است که 10 پروژه آن به اتمام رسید.
 
 


کد مطلب: 5228

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/5228/ساخت-3-پروژه-کارگاه-اشتغال-حصار-کرج

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com