ساخت دستگاه قلاویز زن نیمه اتوماتیک توسط مخترع بسیج

1 آذر 1397 ساعت 11:11

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری به مناسبت هفته بسیج خبر داد.


به گزارش تولید ایرانی به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
 
قاسمی با اعلام این خبر گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس در تاریخ چهارشنبه 30 آبان ماه در سالن همایش های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از ساعت 14:30 الی 16:30 برگزار خواهد شد.
 
وی در تشریح برنامه های این جشنواره خاطر نشان کرد: در این برنامه از 35 نفر از نخبگان علمی، مخترعین، رابطین علمی شهرستان ها و افراد برجسته علمی اقشار استان فارس تجلیل خواهد شد.
 
این مقام مسئول همچنین بیان کرد: مخترعین، نخبگان و پژوهشگران مورد تجلیل از سراسر استان حضور خواهند داشت که در زمینه های اختراعات، فعالین پایگاههای علمی و اقشار دانشور ،داوران کارگروهها و ... به فعالیت مشغول هستند.
 
وی با اشاره به رونمایی از یک طرح دانش بنیان اظهار داشت:  از طرح دستگاه قلاویز زن تمام اتوماتیک، ساخته شده در یکی از شرکت های دانش بنیان زیر نظر این سازمان رونمایی خواهد شد.
 
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس درخصوص این طرح دانش بنیان عنوان کرد: مهم ترین مزایای قلاویز زن تمام اتوماتیک، روغن کاری اتوماتیک قلاویز، قابلیت تنظیم عمق سوراخ، تشخیص خودکار سوراخ های بن بست، کنترل الکترونیکی میزان گشتاور وارد به قلاویز و نشکستن قلاویز، قابلیت قلاویز کاری روی تمامی مواد با دقت بالا و سرعت بالای 750 دور در دقیقه می باشد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: ابعاد کاری این دستگاه شامل عرض 520 میلی متر، طول نامحدود و ارتفاع 600 میلی متر می باشد.
 
قاسمی در توضیح دیگر برنامه های این جشنواره ابراز داشت: تکریم خانوده شهید مدافع حرم که از نخبگان علمی نیز بوده است، از جمله برنامه های مهم این جشنواره خواهد بود که با حضور برخی از مسئولان استانی و شهری صورت خواهد گرفت.
 
وی در اشاره به سخنرانان این برنامه گفت: در این برنامه دکتر علیپور، معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس و آقای دکتر دانش منش، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس به سخنرانی خواهند پرداخت.


کد مطلب: 5194

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/5194/ساخت-دستگاه-قلاویز-زن-نیمه-اتوماتیک-توسط-مخترع-بسیج

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com