جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹

عذرخواهی وزیر راه از مالکان پروژه‌های مسکن مهر

در حالی عباس آخوندی در ۶۲ماه حضورش در وزارت راه یک واحد مسکن مهر را افتتاح نکرد و ملاقات با متقاضیان این طرح را کسر شان می دانست که وزیر جدید راه و شهرسازی ضمن ملاقات با متقاضیان بابت مشکلات به وجود آمده برای آنها عذرخواهی کرد.
عذرخواهی وزیر راه از مالکان پروژه‌های مسکن مهر
توليد ايرانی: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار با متقاضیان مسکن مهر اظهار کرد: در وهله نخست از همه مردمی که به خاطر  برخی مشکلات و وضعیت به وجود آمده دچار مشکل شدند به عنوان نماینده عالی دولت در وزارت راه و شهرسازی عذرخواهی می کنم. با این حال خوشحالم که در یک جمع دوستانه مشکلات شما عزیزان مطرح شد تا به امید خدا و کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: از تمام مطالبی که درباره مسکن مهر شهر جدید پردیس در این جلسه اعلام شد مطلع و از خبرهای مربوط به آن، آگاه هستم. در این خصوص و با توجه به مشکلات به وجود آمده نکته مهم این است که با شما و در کنار شما این مشکلات را حل کنیم و با یک برنامه اجرایی اقدام و عمل به جای وعده و وعید داشته باشیم. قطعا در این مسیر از مشارکت دیگر دستگاه‌ها هم بهره خواهیم برد تا کار به سرانجام برسد.

وی خطاب به حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری مهرآبادی، مشاور وزیر در پروژه مسکن مهر ضمن اعلام اینکه تمام موارد و خواسته های پروژه مسکن مهر و دیگر پروژه‌ها در این خصوص پیگیری شود، تصریح کرد: قطعا هر پروژه با پروژه‌های دیگر فرق دارد و در مسکن مهر پردیس هر فاز شرایط متفاوتی دارند. بخشی از امکانات در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که امیدوارم امکانات دیگر بخش‌ها نیز فراهم شده و در یک زمانبندی مناسب کار با رعایت همه تعهدات و شرایط لازم پیش برود.

وی تأکید کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی تمام شدن مسکن مهر و تشکیل کانون‌های گرم خانواده در این پروژه است.

امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر مقابل ساختمان شهید دادمان وزارت راه وشهرسازی حضور یافتند که بر خلاف رویه وزیر مستعفی  به داخل ساختمان دادمان دعوت شدند و با حضور در سالن اجتماعات طبقه همکف وزارتخانه ضمن پذیرایی از آنها با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی مذاکره کردند.

وزیر سابق راه و شهرسازی همواره به عدم افتتاح حتی یک واحد مسکن مهر افتخار کرده و هیچوقت با متقاضیان این طرح برخورد مناسبی نداشت.
کد مطلب: 5109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *