يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴

ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی جدید طی ۴ ماه گذشته

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: در ۴ ماه گذشته ۲۵ هزار فرصت شغلی جدید در سراسر کشور ایجاد شده است.
ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی جدید طی ۴ ماه گذشته
توليد ايرانی: مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در بازدید از تعدادی از طرح های اشغال زایی این شهرستان به خبرگزاری صداوسیما گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد 25 هزار طرح اشتغال زایی در کشور اجرایی شده است.
اصغر نورالله زاده گفت: برای حمایت و اجرای این تعداد فرصت شغلی از ابتدای سال تا کنون 480 میلیارد تومان برای صاحبان و مجریان این طرح های در کشور تسهیلات پرداخت شده است.
وی گفت: سال گذشته نیز 1500 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد نزدیک به 70 هزار طرح اشتغال زایی تسهیلات پرداخت شده است.
وی گفت:اولویت های پرداخت این صندوق بر اساس وضعیت رقابتی مناطق می باشد تا منجر به کسب و کار محلی شود .
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور تاکید کرد: گردشگری وصنایع دستی طرح های کشاورزی باشگاههای ورزشی و صنایع کوچک از عمده طرح هایی است که مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در کشور قرار می گیرد.
اصغر نورالله زاده  همچنین از حمایت از مشاغل خانگی و روستایی در کشور خبر داد و گفت: ایجاد فرصت های خانگی و روستایی ظرفیت خوبی است تا روند اشتغال پایدار در کشور افزایش یابد.
وی گفت: به دنبال افراد و ایده هایی هستیم تا به صورت مجموعه ای سازمان یافته کسب و کارهایی روستایی را با نواروی و ایده های جدید رونق بخشند.
اصغر نورالله زاده تصریح کرد:بیش از 20 درصد اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به مشاغل خانگی اختصای می یابد.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در پایان از حمایت و پرداخت تسهیلات به طرح جمع آوری مشاغل آلاینده و مزاحم در بوکان خبر داد و گفت: درخصوص طرح جمع آوری مشاغل مزاحم ، درحال توافق و رایزنی با مسئولین در چارچوب مقررات هستیم .
وی افزود : مقرر شد 50 درصد آورده را خود صنوف و صاحبان مشاغل جهت ساخت و تکمیل تامین و پرداخت کنند و مابقی رو ما از محل تسهیلات صندوق پرداخت می کنیم.
کد مطلب: 4736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *