جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
گروه صنعتی سعادت
نام شرکت: گروه صنعتی سعادت/نوع محصولات:تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن,لوله های دوجداره,تلفن:02533347132 / آدرس: قم,شهرک صنعتی شکوهیه,میدان همت,انتهای بلوار خرازی,بلوار دوران,بین کوچه 4 و کوچه 6
۰
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷

گروه صنعتی سعادت بعنوان یکی از فعالان در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن +عکس

گروه صنعتی سعادت بعنوان یکی از فعالان در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن مصمم است با افزایش مستمر کیفیت محصولات خود ، موقعیت ممتاز خویش را در منطقه ارتقاء بخشد
گروه صنعتی سعادت بعنوان یکی از فعالان در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن +عکس
توليد ايرانی: گروه صنعتی سعادت بعنوان یکی از فعالان در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن مصمم است با افزایش مستمر کیفیت محصولات خود ، موقعیت ممتاز خویش را در منطقه ارتقاء بخشد و در نظر دارد در چهارچوب سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 , ISIRI 17025 , ISO 14001 و ISO OHSASدر جهت دستیابی به اهداف بهره‌وری، سرآمدی ، نوآوری و ارتقای کیفیت محصولات در چرخه تولید ملی گام بردارد.. 
لوله‌های پلی‌اتیلن دیواره ساختمند، منطقی‌ترین و مناسب‌ترین راه جهت غلبه بر مشکلات موجود در شبکه‌های فاضلاب شهری، دریایی، کشاورزی و …. به شمار می‌رود، به طوری که امروزه این لوله‌ها در اکثر سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب، جایگزین سایر لوله‌ها شده‌اند. در میان انواع لوله‌های فاضلابی دیواره‌ ساختمند با اقطار کمتر از 1000 میلی‌متر، لوله‌های کاروگیت، کارآمدترین نوع لوله به شمار می‌رود. لوله‌های کاروگیت به دو روش کوپلردار و کوپلر مجزا تولید می‌شوند. شرکت سعادت توان بسپار علی‌رغم قابلیت تولید هر دونوع لوله، با توجه به مزایای فراوان فنی و اقتصادی نوع کوپلردار، این نوع لوله را در دستور تولید خود قرار داده است.
استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن دیواره ساختمند،  منطقی‌ترین و مناسب‌ترین راه جهت غلبه بر مشکلات موجود در شبکه‌های فاضلاب شهری، دریایی، کشاورزی و …. به شمار می‌رود، به طوری که امروزه این لوله‌ها در اکثر سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب، جایگزین سایر لوله‌ها شده‌اند. در میان انواع لوله‌های فاضلابی دیواره‌ ساختمند با اقطار کمتر از 1000 میلی‌متر، لوله‌های کاروگیت، کارآمدترین نوع لوله به شمار می‌رود. لوله‌های کاروگیت به دو روش کوپلردار و کوپلر مجزا تولید می‌شوند.
کد مطلب: 4716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *