آغاز پیش فروش اینترنتی محصولات سایپا

10 مهر 1397 ساعت 11:13

پیش‌ فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا و زامیاد از ساعت 10 صبح امروز آغاز شود.


تولید ایرانی: گروه خودروسازی سایپا به جهت تنظیم و مدیریت بازار و همچنین صیانت از حقوق مصرف کنندگان، پیش فروش جدید محصولات خود را از صبح روز سه شنبه 97.7.10 به صورت اینترنتی آغاز و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
  در این طرح، خودروهای متنوع گروه سایپا با موعد تحویل های متنوع نیز عرضه شده است تا از این طریق، رضایت مشتریان و متقاضیان فراهم شود.

بر اساس این خبر، سیاست گروه خودروسازی سایپا فروش خودرو به مصرف کننده نهایی است و لذا در این راستا و در فرایند ثبت نام اینترنتی، داشتن سن قانونی 18 سال در زمان ثبت نام الزامی خواهد بود و خریداران بر اساس کد ملی ثبت نام خواهند شد و هر کد ملی می تواند یک محصول از گروه خودروسازی سایپا خریداری کند.

همچنین افرادی که در 18 ماه گذشته از محصولات گروه سایپا خریداری کرده باشند مجاز به ثبت نام نخواهند بود و چنانچه مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت ایران خودرو موفق به ثبت نام شده اند امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.
مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.saipacorp.com و یا نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

این خودروها برای تحویل آذر، بهمن و اسفند 97 و اردیبهشت، خرداد و تیر 98 پیش‌ فروش می‌شود.

پیش‌ فروش نقدی و فقط اینترنتی است و خودروهای پراید ، تیبا ، آریو و نیسان زامیاد عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 4666

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/4666/آغاز-پیش-فروش-اینترنتی-محصولات-سایپا

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com