جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱

کارخانه معروف رب‌سازی به علت گرانفروشی و احتکار پلمپ شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمپ یک کارخانه معروف رب‌سازی به علت گرانفروشی و احتکار در گلستان خبر داد.
کارخانه معروف رب‌سازی به علت گرانفروشی و احتکار پلمپ شد
توليد ايرانی: سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه با گزارش مردمی تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از کارخانه‌ای به اتهام گرانفروشی و اخفای کالا بازرسی شد، اظهار کرد: طبق مشاهدات مسئولان کارخانه در حال پاک کردن تاریخ تولید، انقضاء و قیمت مصرف کننده رب‌های تولید ماه‌های قبل در انبار بودند.

وی در ادامه افزود: این کارخانه حدود یک ماه است که از عرضه محصولات خود خودداری کرده و در حال تغییر تاریخ تولید کالا‌ها بوده است.

رایگانی با بیان اینکه صورت‌جلسه بازدید از انبار کارخانه تنظیم شد، تصریح کرد: تا تعیین تکلیف و انجام تحقیقات بیشتر کارخانه پلمپ می‌شود و پرونده تخلف اخفاء و امتناع از عرضه و گرانفروشی برای مدیرعامل این کارخانه تشکیل شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تماس‌های تلفنی بنکداران و خریداران کالا گفت: قیمت فروش توسط کارخانه حدود ۱۲ هزار تومان اعلام شده است؛ از انبار این کارخانه مقدار ۷۴ هزار و ۴۰۰ قوطی رب ۴۰۰ گرمی با قیمت ۳۵ هزار ریال، ۴۱۶ هزار و ۸۰۰ قوطی رب ۸۰۰ گرمی با قیمت قبلی ۷۵ هزار ریال و ۸۵ هزار ریال، یک هزار و ۳۰۴ قوطی رب ۴ کیلویی با قیمت ۳۲۰ هزار ریال کشف شده است.

وی در پایان گفت: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان و بازرسی شهرستان گلستان و گرگان و رئیس پلیس اماکن عمومی به همراه اینجانب در تیم بازرسی از کارخانه حضور داشتیم.
کد مطلب: 4628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *