جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴

مراکز خرید کیش ، قشم و مشهد

در مورد مراکز خرید قشم ،مشهد و کیش با خواندن ادامه مطلب اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.
مراکز خرید کیش ، قشم و مشهد


 
مراکز خرید قشم
جزیره قشم سالانه پذیرای گردشگران زیادی می باشد، درصد زیادی از این افراد در طول سفرشان به مراکز خرید قشم و بازارهای قشم سر می زنند. قشم دارای بازارها و مراکز خرید متعددی است و هر ساله بر تعداد آنها نیز اضافه می شود؛ همین موضوع موجب شده است که قیمت اجناس آن عمدتا مناسب و ارزان (خصوصا کفش و لباس) باشد. در ادامه معروفترین بازرها و مراکز خرید قشم معرفی شده اند؛ پس تا انتهای این مقاله آن را از دست ندهید.در مورد تور ارزان قشم بیشتر بخوانید.
 سیتی سنتر قشم
نمایندگی برندهای معروف زیادی در سیتی سنتر قشم وجود دارد و در این مرکز خرید می توانید از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی گرفته تا وسایل اسکی را تهیه کنید. همچنین این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله شهربازی و رستوران‌ نیز می باشد.
مرکز خرید ستاره قشم
 ساختمان مرکز خرید بین‌ المللی ستاره قشم دارای 3 طبقه و 641 واحد تجاری می باشد. اگر به دنبال برندهای معروف هستید به این مجتمع مراجعه کنید. در این مرکز، مکان‌هایی برای بازی و سرگرمی و همچنین چندین رستوران‌، فست‌ فود و کافی‌شاپ وجود دارد.
بندر درگهان قشم
 بندر درگهان در مجاورت قشم قرار دارد، اگر به دنبال خرید پوشاک ارزان و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم سری به این بندر بزنید. فاصله ی این بندر تا قشم حدود 20 دقیقه است.
مرکز خرید دو دلفین قشم
مرکز خرید دو دلفین یکی از مراکز خرید خوب و ارزان جزیره ی قشم است  که در آن می توانید کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم لوکس، انواع گل و گیاه و ... را با قیمت مناسب تهیه نمایید. این مجتمع شامل رستوران و کافی شاپ نیز می باشد و امکاناتی هچون سیستم سرمایش و گرمایش، آسانسورهای نفربر و باربر، پله برقی، اعلام اطفای حریق و پارکینگ دارد.
مجتمع تجاری زمرد قشم
مجتمع تجاری زمرد در بندر درگهان واقع شده است. این مرکز خرید بازار عمده ی پوشاک است و بسیاری از کسانی که به دنبال تهیه لباس عمده می باشند، حتما به این مرکز خرید سر می زنند.
 
 
مرکز تجاری فردوسی قشم
مجتمع تجاری فردوسی شامل 3 طبقه، 2 واحد تجاری و 1 واحد اداری است. طبقات تجاری مجتمع (طبقه‌ های اول و دوم) از 450 واحد تشکیل شده است که عرضه‌ کننده اجناس گوناگونی هستند. این مجتمع دارای رستوران و امکاناتی از قبیل: پله برقی، آسانسور، نمازخانه و سیستم تهویه مرکزی می باشد. در مورد تور ارزان در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.
مرکز خرید پردیس قشم
مرکز خرید پردیس از 4 طبقه تشکیل شده است که دو طبقه اول تجاری و دو طبقه آخر مسکونی است. واحدهای تجاری شامل انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم لوکس و سایر کالاهای مورد نیاز، کافی‌شاپ و کافی‌ نت، بانک تجارت و موسسه مالی بنیاد، چندین نمایندگی و کلاس‌های آموزشی است. رستوران این مرکز خرید نیز در طبقه سوم قرار دارد.
مرکز خرید خلیج فارس قشم
مرکز خرید خلیج فارس دارای 4 طبقه است که دو طبقه اول تجاری، طبقه سوم مسکونی و طبقه آخر رستوران‌ خلیج فارس هستند. این مرکز خرید عرضه‌ کننده انواع برندهای معروف کالاهایی چون پوشاک، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی می باشد.
مرکز خرید مرجان قشم
مرکز خرید مرجان دارای دو فاز مختلف است؛ فاز اول متشکل از 2 طبقه بوده که طبقه زیرزمین سوپرمارکت، طبقه همکف و اول اداری و طبقه دوم مسکونی است. فاز دوم متشکل از 5 طبقه دارای واحدهای تجاری، اداری و مسکونی است .این مجتمع عموما مخصوص افرادی است که قصد خرید و فروش را دارند.
 مجتمع تجاری-اداری نخل زرین قشم
مجتمع نخل زرین دارای دو فاز است که فاز اول شامل واحدهای تجاری و اداری و فاز دوم شامل فضاهای تجاری، تفریحی، خدماتی و اقامتی است.
پاساژ سیمرغ قشم
پاساژ سیمرغ از 4 طبقه تشکیل شده است که در واقع مجموعه‌ کاملی از خرید، تفریح و سرگرمی است. در طبقات همکف و اول فروشگاه‌ها و در طبقه دوم رستوران، کافی‌شاپ و همچنین سالن بیلیارد قرار دارند.
بازار راه ابریشم قشم
مرکز خرید راه ابریشم دارای 2 ساختمان است که توسط یک پل هوایی شیشه‌ ای به هم متصل شده‌ اند. امکانات این مجموعه شامل پارکینگ، آسانسور، پله برقی، سیستم تهویه هوا، سیستم تهویه و فضای سبز است.
 بازار قدیم قشم
این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای منطقه آسیا و خاورمیانه است که انواع طلا وجواهر، لباس، کیف وکفش محلی، صنایع دستی، ظروف مسی، انواع فرش و انواع سوغات خوراکی در آن به فروش می رسد .اگر تمایل به آشنایی با فرهنگ بومی قشم را دارید به بازار قدیمی قشم بروید و یک خرید متفاوت و ارزان را در این بازار تجربه کنید.
 
 
برترین مراکز خرید مشهد، مراکز خرید پر بازدید و ارزان مشهد مقدس
پیش از خرید آفر تور های مشهد با قیمت مناسب و ارازن و لحظه آخری ادامه مطلب را بخوانید. در طول سفر به مشهد مقدس حتما زمانی از سفر در مراکز خرید بزرگ و متنوع این شهر بزگ سپری خواهد شد، در مشهد ار لوکس ترین و مدرن ترین بازار های خرید تا ارزان ترین مراکز خرید بزرگ را می توانید در سطح شهر ببینید و حتی می توان این مراکز خرید را جزوی از جاذبه های گردشگری محبوب مشهد خواند. ما در این قسمت اطلاعات کاملی از برترین و محبوب ترین مراکز خرید مشهد را برای شما گرد آوری کرده ایم تا در لذت یک خرید خوب با شما شریک باشیم، در این صفحه با چه مطالبی آشنا خواهید شد :
بازار رضا مشهد
می توان بی شک گفت که یکی از مهم ترین، محبوب ترین و البته قدیمی ترین بازار های مشهد، بازار  بزرگ رضاست که در سال 1354 ساخته شده است. این مرکز خرید قدیمی که در نزدیکی حرم واقع شده، علاوه بر اینکه فرهنگ قدیمی و سنتی مشهد را به نمایش می گذارد، دارای بنا و معماری سنتی و زیبای ایرانی نیز می باشد. از این رو، در بازار رضا مشهد علاوه بر خرید انواع سوغاتی و صنایع دستی مشهد، می توایند از معماری زیبای آن که نمایانگر مشهد قدیم است لذت ببرید.  از ویژگی های دیگر این بازار دو طبقه می توان به  سهولت دسترسی و قیمت های ارزان تر آن نسبت به بقیه مراکز خرید مشهد اشاره کرد.
اگز زائر و یا مسافر تور مشهد هستید، بازار رضا مشهد می تواند بهترین گزینه برای تهیه انواع سوغاتی های این شهر باشد، در این بازار هر آنجه که بخواهید می توانید به راحتی با مناسب ترین قیمت پیدا کنید، از انواع عقیق و فیروزه، زعفران و پوشاک گرفته تا انواع عطریات و شیرینیجات. ابتدای این بازار از فلکه بیت‌المقدس آغاز گردیده و به میدان 17 شهریور منتهی می‌شود.
 
مرکز تجاری تفریحی آرمان مشهد
در طول سفر به مشهد حتما از مجتمع های تجاری، تفریحی آرمان دیدن فرمایید، در این مجموعه 13 طبقه می توانید از انواع مغازه ها از برند های معتبر خرید کنید و در کنار آبشار و صخره های بسیار بزرگ این مرکز تجاری تفریحی عکس های زیبا بگیرید. این مجتمع تجایر مدرن که تنها فاصله کمی با حرم امام رضا (ع) دارد، دارای محل بازی وفضا های مفرح برای کودکان و بزرگسالان می باشد.
مجتمع تجاری اقامتی توس ونک مشهد
مجتمع 10 طبقه توس ونک که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده، یکی از بزرگترین مراکز خرید نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) می‌باشد. دسترسی به این مرکز خرید بسیار سهل و آسان بوده و بهترن پوشاک و دیگر اجناس را عرضه می کند.
 مجتمع تجاری الماس شرق مشهد
یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید در مشهد مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که مرکز خریدی شبیه به مرکز خرید بزرگ رویال در جزیره کیش است، این مرکز خرید 6 طبقه در انتهای بلواز خیام شمالی می باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید به شما توصیه می کنیم تا به این مجمع تجاری تفریحی مشهد بروید، از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد،  وجود بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده، امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مشتریان اشاره کرد. اصلا نگران جای پارک برای رفتن به این مرکز خیرید محبوب نباشید چراکه این مجتمع دارای پارکینگ 4 طبقا با ظزفیت 1300 ماشین می باشد.
علاوه بر سرزمین عجایب، سینماس پنج بعدی و رستوران ها، می توانید از تماشای آکواریوم زیبا با انواع ماهی ها، کوسه و خرچنک ها و نمای منحصر به فرد آبنمای زیبای این مجتمع تفریحی لذت ببرید. آبنمای  الماس شرق را می توانید از ساعت 10 الی 13 و ساعت 17.30 الی  21.30 در هر نیم ساعت مشاهده نمایید.
 
مجتمع تجاری پروما مشهد
این مجتمع تجاری تفریحی یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد می باشد که در 4 طبقه ساخته شده و دارای 300 واحد تجاری، پارکینگ و 4000 مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی می باشد. در این مرکز خرید علاوه بر لذت خرید از برند های معروف می توانید در سالن شهربازی و بولینگ این مجتمع لحظات بسیار خوبی را سپری کنید.
این مجموعه عرضه‌کننده اقلام سوپر مارکت، میوه و سبزیجات، شیرینی، شکلات، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم التحریر، لوازم خانگی، پوشاک، فست فود و... می باشد.
مجتمع تجاری آلتون مشهد :
آلتون نه تنها یکی از بلند ترین و عظیم تیرین ساختمان های شهر مشهد است، بلکه یکی از بزرگ ترین ساختمان های کشور نیز می باشد. همچنین جالب است بدانید که این ساختمان دارای بلند ترین پارکینگ طبقاتی ماشین نیز محسوب می شود. به دلیل امکانات و نمای زیبا، این برج تفریحی و تجاری به یکی از بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید مشهد بدیل گشته است.  در این مرکز خرید لوکس می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه و کالاهای دیجیتال را خیرداری نمایید.
 
مراکز خرید کیش
کیش از جمله جزایر ایران عزیز است که گردشگران بسیاری را در فصول مختلف به خود جذب می‌کند. یکی از جاذبه‌های کیش که به جرات می‌توان گفت تمام مسافران به آن‌ها سر می‌زنند، مراکز خرید این منطقه هستند.
علاوه بر طبیعت زیبا، ساحل‌های مرجانی، آب‌های زلال و برنامه‌های ویژه شب‌های کیش، پاساژها و مراکز خرید این جزیره از جمله مقاصدی هستند که گردشگران حتما به آن‌ها سر می‌زنند. در این مقاله سعی شده تا بیش‌تر این مراکز پوشش داده شود. توصیه ما برای شما مسافران کیش که قصد خرید از مغازه‌های این جزیره را دارید این است که کاملا به قیمت‌های اجناس مورد نظر در شهر خود واقف باشید تا بتوانید با اجناس بازارهای کیش مقایسه کنید و خریدی مناسب داشته باشید، زیرا برخی اجناس نه تنها ارزان‌تر نیستند بلکه گران‌تر از اجناس شهر شما نیز هستند. همچنین به علت نزدیکی بیش‌تر بازارها و پاساژها در کیش سعی کنید تا جایی که می‌توانید اجناس و قیمت‌های این بازارها را با هم مقایسه کنید.
برای مشاهده تور کیش ارزان و لحظه آخری به سایت سفر باتو مراجعه کنید.
 
بازار پارس خلیج کیش
این مرکز خرید یک طبقه دارای ۱۵۰ غرفه است. در این بازار می‌توانید کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی  را تهیه کنید. همچنین خرازی، مشاور املاک، و خدمات مسافرتی نیز در این مکان به چشم می‌خورند.
 
 
 
این مرکز خرید ۲ طبقه دارای ۳۱۰ غرفه است. بیشتر مغازه‌ها در طبقه اول قرار دارند. این مرکز دارای یک رستوران، یک کافه، ۳ بانک، مغازه‌های فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، و موارد دیگر است.
 
بازار صفین
بازار صفین یا بازار عرب‌ها از قدیمی‌ترین بازارهای کیش، و با معماری عربی است. بیش‌تر فروشنده‌ها نیز از بومیان، و عرب زبان هستند. این بازار یک طبقه، و دارای ۷۰ غرفه است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت می‌کنند. قیمت‌ها در این بازار نسبتا ارزان هستند. دو بانک نیز در این بازار وجود دارند.
 
مرکز خرید زیتون
معماری این مرکز آن را از دیگر مراکز خرید متمایز کرده است. این پاساژ ۲ طبقه از ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری تشکیل شده است.
در صورت گرسنگی یا خستگی، می‌توانید به رستوران یا کافی‌شاپ پاساژ مراجعه کنید. یک بانک نیز در این مرکز فعالیت دارد.
 
مرکز خرید پانیذ
این مرکز خرید ۲ طبقه دارای ۱۸۳ غرفه تجاری است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می‌کنند. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت وجود دارد.
 
بازار پردیس ۱
این بازار در ۲ طبقه با ۲۰۰ واحد یکی از باراهای بزرگ کیش به حساب می‌آید. کالاهای این بازار نیز مانند دیگر بازارهای نام برده شامل پوشاک، کیف و کفش و موراد مشابه است. علاوه بر این غرفه‌ها، یک رستوران، یک چای‌خانه سنتی، یک کافی‌شاپ، آژانس‌های مسافرتی، چندین بانک، و یک کافی‌نت در این بازار وجود دارد.
 
بازار پردیس ۲
این پاساژ نیز مانند پردیس ۱ دارای کالایی‌هایی مانند پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی و غیره است. از دیگر واحدهای تجاری بانک و موسسات مالی، رستوران و کافی‌شاپ است.
 
 
 
مرکز خرید دامون
این مجتمع تجاری-خدماتی شامل ۹۸ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی، و یک طبقه فودکورت و رستوران است. اجناس این مرکز خرید مشابه دیگر اجناس در مراکز خرید نام برده هستند، مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و غیره. طبقه دوم ( این مرکز شامل طبقه همکف، اول و دوم است) شامل یک پیست اسکیت روی یخ است.
 
بازار مریم
غرفه‌های بازار مریم در فضایی باز قرار دارند. فضا و معماری این بازار بسیار زیبا و دلنشین است. می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از این بازار زیبا تهیه کنید.
 
بازار مروارید
این مرکز خرید یک طبقه دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه است که هر کدام دارای نام‌های ایرانی هستند: آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون. معماری این مرکز خرید نیز بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است.
افراد می‌توانند پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند.
در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت نیز وجود دارد.
 
بازار مرجان کیش
مجتمع مرجان دارای یک بازار، یک ساحل و واحدهای مسکونی است. بازار مرجان بازاری بسیار شیک با معماری جذاب است. یک آکواریوم با ۸۰۰ گونه آبزیان، ۳۹ آب‌نما، ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ زیبایی خاصی به این مکان داده است. تمام وسایل مورد نیاز خود را می‌توانید از این بازار تهیه کنید.
مرکز خرید سارینا ۱
این مرکز خرید در کیش یکی از بازارها و مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۵۳۰۰ مترمربع، در ده طبقه که دو طبقه آن تجاری و مابقی آن پارکینگ و اداری است،احداث شده است.این مرکز خرید در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم واقع شده است. نزدیکی و مجاورت این مجتمع به مراکز خرید جزیره ( مرکز تجاری کیش و پردیس ۱ و۲) و هتل ها (ارم و داریوش) رستوران ها و چشم انداز رو به دریا از محاسن بزرگ این مجـــتمع به شــمار می آید.
 
کد مطلب: 4405
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *