شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

یک کارخانه فرآوری تولید کنسانتره در نائین به بهره برداری رسید+عکس

کارخانه فرآوری تولید کنسانتره سرب مجتمع معدنی نخلک با حضور معاون وزیر و رییس هیئت عامل ایمیدرو و استاندار اصفهان با ظرفیت تولید سالیانه ۱۲ هزاز تُن در نائین به بهره برداری رسید.
یک کارخانه فرآوری تولید کنسانتره در نائین به بهره برداری رسید+عکس
توليد ايرانی:به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل ایمیدرو در آیین افتتاح این مجموعه اظهار کرد: توسعه نخلک، نماد عمل به اصل ۴۴ قانون اساسی است.
مهدی کرباسیان افزود: این توسعه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در طول ۱.۵ سال فعالیت تونسته به تولید سه برابری دست یابد.
همچنین، استاندار اصفهان گفت: معادن باید از دست افرادی که قادر به اداره و استخراج نیستند گرفته و به دست افراد فعال در این زمینه سپرده شود.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه شناسایی پهنه های جدید از طریق توسعه قراردادها می تواند زمینه اکتشاف و استخراج معادن جدید را فراهم کند، افزود: باید در اسرع وقت در جلسه ای مسائل فی مابین با حضو ذینفعان حل و فصل شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه خبرهای خوبی از بهره برداری از این سرمایه عظیم قدیمی به گوش می رسد و توفیقات خوبی در ۲ سال اخیر به دست آمده است.
مهرعلیزاده با اشاره به رونق منطقه نائین در گذشته، افزود: باید تلاش شود که ساکنین در این منطقه حضور داشته و پذیرای مهاجران از دیگر مناطق نیز باشند.
وی با تاکید بر اشتغالزایی بیشتر در این منطقه، اضافه کرد: استقرار صنایع معدنی، معدن کاوی و توسعه گردشگری می تواند اشتغالزایی مناسبی در این منطقه داشته باشد.
کارخانه تولید کنسانتره سرب مجتمع معدنی نخلک با ظرفیت تولید سالیانه ۱۲ هزاز تن اشتغال ۱۶۰ نفر نیرو را تضمین کرده همچنین۱۳۰ نفر نیز به نیروهای این مجتمع افزوده شده است.
در ادامه سفر معاون وزیر و استاندار اصفهان به شهرستان نائین و خور وبیابانک پروژه پخش سیلاب عباس آباد چوپانان نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی کلنگ زنی شد.
کد مطلب: 4164
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *