يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
۰
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹

جیره‌بندی آب در تهران نداریم/ سیستان، مشهد و تهران جزو طرح‌ اضطراری تامین آب

سخنگوی صنعت آب گفت: در حال حاضر در تهران شاهد خشکسالی و شرایط ویژه برای تامین آب هستیم اما طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته پیش‌بینی برای جیره‌بندی آب وجود ندارد.
جیره‌بندی آب در تهران نداریم/ سیستان، مشهد و تهران جزو طرح‌ اضطراری تامین آب
به گزارش توليد ايرانی،        عیسی بزرگ‌زاده امروز در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت تامین آب تهران و پیش‌بینی جیره‌بندی اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت مصرف و تقاضا صورت گرفته و در حال انجام کارهایی برای مدیریت توزیع و تقاضا هستیم و اگر شهروندان تهرانی با مدیریت مصرف و با مجموع اقدامات صورت گرفته ۱۵ درصد مدیریت مصرف صورت بگیرد مشکلی برای تامین آب نخواهیم داشت.

به گفته وی برنامه‌ای برای جیره‌بندی آب در تهران وجود ندارد و باید توجه داشت که شهر تهران دارای شرایط خشکسالی است و در این شرایط باید شهروندان همکاری بیشتری با ما داشته باشند. شهر تهران، مشهد و سیستان جزو برنامه‌های اضطراری وزارت نیرو قرار گرفتند و برای عبور از شرایط خشکسالی لازم است که اقداماتی صورت گیرد.

به گفته وی، خراسان رضوی در برخی شهرها، ساوه، کرمان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان مشمول طرح‌های تامین آب‌ اضطراری هستند و برخی نقاط ویژه‌تر مانند سیستان، مشهد، تهران، گلستان، شهر فسا در استان فارس در پیشانی تمرکز وزارت نیرو برای تامین آب شرب قرار دارد.
کد مطلب: 37985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *