دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱

لزوم اصلاح رویکرد و الگوی مصرف برق در شمال کشور

لزوم اصلاح رویکرد و الگوی مصرف برق در شمال کشور

 به گزارش توليد ايرانی ،حمید غفاری امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی شرکت‌های توزیع برق شمال کشورکه به میزبانی شرکت توزیع برق غرب مازندران-نوشهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سال ۱۴۰۱ سال سختی برای شرکت بود با توجه به افزایش دما ضرورت دارد رویکردهایی برای اصلاح مصرف در سطح جامعه و پایداری شبکه و تامین برق مطمئن برای مردم اتخاذ شود.
وی با تاکید بر پایداری شبکه در حوزه شمال کشور، افزود: ضرورت دارد با توجه به چالش‌هایی که در شمال کشور به‌دلیل شرایط توریستی بودن منطقه و افزایش مسافر، هماهنگی در سطح منطقه شمال کشور صورت گیرد تا مردم‌ بتوانند از برق مطمئن و پایدار در این حوزه استفاده کنند.
مدیرکل دفتر مجامع امور مالی شرکت توانیر با اشاره به دستاوردهای این نشست تخصصی، گفت: فارغ از این که مشکلات زیادی در حوزه تولید برق وجود ندارد، اما در مصرف برق مشکل داریم، اصلاح رویکرد و الگوی مصرف در شمال کشور می‌تواند به ما کمک‌ کند تا بتوان راهکار و راهبرد مناسبی پیش گرفت که این اصلاح الگوی مصرف در سطح کشور خصوصا شمال کشور انجام شود.
غفاری شرایط سخت کار کردن در شمال کشور را در شرجی بودن هوا و محدودیت در جذب نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: امید است در این نشست‌ها بتوان با استفاده از راهکارهای قانونی و هماهنگی در سطح شمال کشور به راهکاری رسید تا همکاران‌مان از لحاظ معیشتی حمایت شوند.
وی خاطرنشان کرد: هم چنین دستاوردها در حوزه مالی فنی و درآمدی شبکه می‌تواند وجود داشته باشد که این نوید را می‌دهد اگر نشستها تداوم داشته باشد تحولی در سال آینده در حوزه شمال کشور بوجود آید.
 
کد مطلب: 37681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *