بازار طلای جهانی اندکی سرد شد!

9 آبان 1402 ساعت 10:34



به گزارش تولید ایرانی، در حالی که سرمایه‌گذاران در بحبوحه بحران خاورمیانه به‌ دنبال امنیت بودند، طلا روز جمعه به ۲۰۰۹ دلار و ۲۹ سنت در هر اونس رسید که بالاترین رقم از اواسط ماه مه بود. شتاب برای ایمنی باعث شد تا طلا از قیمت ۱۸۰۹ دلار و ۵۰ سنت در ۶ اکتبر افزایش یابد و طلا را در مسیر رشد ۸ درصدی در این ماه قرار داد که بیشترین میزان از نوامبر ۲۰۲۲ است.
هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۲.۶ درصد کاهش به ۱۹۹۲ دلار و ۹۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۱۹۹۳ دلار و ۹۰ سنت رسید.
کایل رودا، تحلیلگر بازار مالی در Capital اظهار کرد که بازگشت به زیر ۲۰۰۰ دلار بسیار جزئی و قیمت همچنان نشان‌دهنده خطرات تشدید درگیری است. تمرکز سرمایه‌گذاران این هفته بر تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو ایالات‌متحده در روز چهارشنبه و پس از آن گزارش ماهانه مشاغل ایالات‌متحده در روز جمعه است.
انتظار می‌رود بانک ژاپن در نشست روز سه‌شنبه پیش‌بینی‌های تورم خود را اصلاح کند و تغییرات بیشتری را در کنترل بازده اوراق قرضه خود مورد بحث قرار دهد.
طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات، نقره با ۰.۶ درصد کاهش به ۲۳.۱۷ دلار رسید و پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۹۲۸.۵۸ دلار رسید که هر دو افزایش ماهانه داشتند. پالادیوم با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۱۲۴ دلار و ۶۹ سنت رسید و در این ماه بیش از ۹ درصد کاهش داشت.
 


کد مطلب: 37671

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/37671/بازار-طلای-جهانی-اندکی-سرد

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com