جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹

سازمان اداری و استخدامی بخشنامه خودش را اجرا نکرد؟ + سند

درحالی که بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی استفاده از عناوین ترکیبی مانند مشاور و مدیر کل ممنوع اعلام شده برخی شواهد از تداوم استفاده از این عنوان در همین سازمان خبر می‌دهد.
سازمان اداری و استخدامی بخشنامه خودش را اجرا نکرد؟ + سند
توليد ايرانی:چندی قبل سازمان اداری و استخدامی بخشنامه‌ای را در خصوص منع استفاده از عناوینی چون مشاور وزیر و مدیر کل و "مشاور و مدیر کل" به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرده بود. ممنوعیت استفاده از عناوین ترکیبی با توجه به حکم هیات مستشاری دیوان محاسبات کشور به سازمانهای مختلف ابلاغ شده است.
با گذشت چندماه از ابلاغ بخشنامه مذکور که نسخه‌ای از آن در ادامه قابل مشاهده است، شواهد حاکی از آن است که در برخی دستگاهها عنوان مشاور و مدیر کل در مکاتبات استفاده می‌شود.
به عنوان نمونه و بر اساس اطلاعات واصله، در سازمان اداری و استخدامی، علیرغم صدور بخشنامه ممنوعیت استفاده از عناوین تلفیقی، برای یکی از مدیران  از عنوان مشاور نیز استفاده می‌شود.به نظر میرسد استفاده از عناوین ترکیبی در مکاتبات رسمی با بخشنامه  صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی و حکم هیئت مستشاری تناقض داشته باشد. به هر حال این شائبه ایجاد شده و لازم است سازمانها در اجرای بخشنامه مذکور اقدامات لازم را در سریع ترین زمان انجام دهند.
کد مطلب: 3706
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *