پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۵

گلستانی‌ها برای خوش‌مصرفی برق ۴۰ میلیارد تومان پاداش گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق اشاره کرد و گفت: تاکنون معادل ۴۰ میلیارد تومان به مشترکان برق گلستان در قالب طرح تشویقی تخفیف داده شد.
گلستانی‌ها برای خوش‌مصرفی برق ۴۰ میلیارد تومان پاداش گرفتند
به گزارش توليد ايرانی ؛         سید احمد موسوی اظهار کرد: سال گذشته از ۲۸ اردیبهشت‌ماه شاهد خاموشی‌های گسترده‌ای در سطح کشور ازجمله استان گلستان بودیم که امسال با روی کار آمدن دولت سیزدهم برنامه‌ریزی خوبی در حوزه آب و برق اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی مطلوب دولت سیزدهم در حوزه آب و برق، وزارت نیرو ۱۰۰ برنامه را در دستور کار خود قرار داد که ازجمله آن احداث نیروگاه‌های جدید و به مدار آوردن تولید برخی از نیروگاه‌ها و تعمیر تمامی نیروگاه‌ها قبل از فصل تابستان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تأکید کرد: امسال نخستین سالی بود که همه نیروگاه‌های برق قبل از فصل تابستان در مدار تولید بودند، همچنین با هماهنگی و همکاری صنایع و کشاورزان، امسال خاموشی خانگی نداشتیم و در لحظه پیک مصرف، یک هزار و ۴۷۷ مگاوات برق در استان تولید شده است.

موسوی با اشاره به اینکه امسال حذف خاموشی‌های خانگی رضایتمندی خوبی را بین گلستانی‌ها ایجاد کرد، تصریح کرد: خوشبختانه امسال در حوزه تأمین برق تابستان بسیار خوبی را سپری کرده‌ایم.

وی به طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق اشاره کرد و متذکر شد: اگر مشترکین خانگی نسبت به سال گذشته مدیریت مصرف برق داشته باشند از طرح‌های تشویقی وزارت نیرو بهره‌مند می‌شوند، درواقع اگر مشترکان در الگوی مصرف، کیلووات کمتری مصرف کنند به ازای هر کیلو وات ۵۰۰ تومان تحفیف می‌گیرند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، تاکنون معادل ۴۰ میلیارد تومان به مشترکان برق استان گلستان در قالب طرح تشویقی تخفیف داده شد.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین در تابستان امسال اگر مشترکان کشاورزی روزانه سه الی چهار ساعت با شرکت برق هماهنگ می‌کردند دیگر پول برق نمی‌دادند، مشترکان صنعتی نیز به میزان همکاری موردتشویق قرار گرفتند.

وی در ادامه به تبدیل شبکه‌های سیمی به شبکه‌های کابلی خودنگهدار در استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: ۸ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی در استان دارد که تاکنون حدود سه هزار کیلومتر از این شبکه‌های فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شدند و براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در سال‌های آینده کل شبکه‌های فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل خواهند شد.
کد مطلب: 36771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *