چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

۱۴ هزار تن کالای قاچاق در تبریز کشف شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در پی گزارش‌های مردمی ۱۰ هزار تن میلگرد و چهار هزار تن برنج خارجی از ۲ انبار در تبریز کشف شد.
۱۴ هزار تن کالای قاچاق در تبریز کشف شد
توليد ايرانی: اسماعیل عطاپور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این میزان میلگرد به ارزش حدود ۴۹۰ میلیارد ریال در انبار یکی از واحد‌های تولید ی انبار شده بود.

وی با بیان این که اموال احتکار شده در انبار‌ها پس از کشف و تشکیل پرونده برای اعمال قانون و برخورد با فرد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود، اظهار داشت: برنج‌های احتکار شده در یک انبار نیز با گزارش مردمی و همکاری ماموران این اداره و پلیس آگاهی کشف شد و بر‌اساس برآورد اولیه از اردیبهشت تاکنون حتی یک کیسه از این انبار خارج نشده بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با محتکران، قاچاقچیان و کسانی که می‌خواهند به هر طریقی نظم اقتصادی استان را بر هم بزنند و موجب التهاب در بازار شوند برابر قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

عطاپور از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، احتکار و فروش کالای قاچاق مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی گفت: اقلام کشف شده به دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده تخلف آن‌ها برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
کد مطلب: 3577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *