چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱

نصب تجهیزات فوق سنگین در پتروشیمی مسجد سلیمان

به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، تجهیزات فوق سنگین بزرگترین واحد اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان با موفقیت نصب شد.
نصب تجهیزات فوق سنگین در پتروشیمی مسجد سلیمان
به گزارش توليد ايرانی به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، تجهیزات فوق سنگین بزرگترین واحد اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان استان خوزستان با مشخصات تاور آمونیاک  R3401 به وزن 560 تن و تاور T2001- Co2ABSORBER به وزن 378 تن در روزهای چهاردهم و پانزدهم مردادماه نصب شد.
این تجهیزات، مهمترین بخش تجهیزات فرآیندی واحد آمونیاک پروژه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان محسوب می‌شود و نصب آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود که با استفاده از جرثقیل‌های فوق سنگین گروه تخصصی نوح(ع) از زیر مجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) لیفت و نصب گردید.

چند قطعه فوق سنگین دیگر در خردادماه و با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط قرارگاه در این مجتمع نصب شده بود و تجهیزات دیگری نیز در ماه‌های آینده و در مسیر تکمیل این مجتمع نصب خواهد شد.
گفتنی است مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تن کود اوره و آمونیاک به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای پتروشیمیایی جهان با سرمایه‌گذاری چین و بخش خصوصی در حال اجرا می‌باشد.
کد مطلب: 3568
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *