سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
۰
شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۳

تصویب ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های خراسان شمالی در سفر رئیس جمهوری

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان، ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های استان تصویب شد.
تصویب ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های خراسان شمالی در سفر رئیس جمهوری
به گزارش توليد ايرانی؛         قاسم قاسمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان شمالی برای راه‌های روستایی، اصلی، فرعی، راه آهن، تکمیل و آماده‌سازی زیرساخت های نهضت جهش تولید مسکن در کوی وحدت شیروان، مسکن گلستان شهر بجنورد و سایر شهرهای استان، تصمیمات و اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شد.

وی به تصویب اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای راه‌های خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: رفع نقاط حادثه خیز، تکمیل راه های روستایی، کمک به ۴ خطه شدن محور بجنورد_اسفراین، تکمیل محور بجنورد_جنگل گلستان، کمک به محور بجنورد_سنخواست و میامی_جاجرم نیز بخش دیگری از مصوبات این سفر است.

وی ادامه داد: تکمیل، بهسازی و آسفالت راه‌ها، کمک به بهسازی و نوسازی تجهیزات فرودگاه بجنورد، هواشناسی استان، تکمیل واحدهای نهضت مسکن، کمک به راه آهن جوین_اسفراین، جاده بجنورد_راز و جرگلان_شیرین‌دره و اوغاز_باجگیران در شیروان از دیگر مصوباتی است که در این سفر مورد حمایت قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر از محور بجنورد_جنگل گلستان باقی مانده که با اعتبارات در نظر گرفته شده در این سفر تکمیل خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین قسمت هایی از محور بجنورد_اسفراین که ۶۸ کیلومتر است با اعتبارات در نظر گرفته شده در این سفر تکمیل می شود و سایر قسمت‌های آن نیز با اعتبارات ملی طی سال های آینده تکمیل خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: محور بجنورد_سنخواست نیز ۹۰ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن باقی مانده و با اعتباراتی که در این سفر در نظر گرفته شد، ۲۰ کیلومتر دیگر از آن اجرا می‌شود.
کد مطلب: 35670
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *