جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

نماینده ای که فرش ایرانی استفاده می کند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: گندم ایران برخلاف تبلیغات منفی که علیه آن می شود از نظر پروتئین و خاصیت نانواییی در مقایسه با گندم های وارداتی بسیار با کیفیت تر است.
نماینده ای که فرش ایرانی استفاده می کند
توليد ايرانی: جلال محمود زاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شواری اسلامی در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: حمایت از کالای داخلی باعث رونق صنایع داخلی، توسعه اشتغال و جلوگیری از واردات کالای های مشابه ای که در داخل توانایی تولید آن را داریم می شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در پاسخ به این سوال که در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی را خریدای کردید یا استفاده می کنید، اظهار داشت: من در حال حاضر از خودروی ایرانی استفاده می کنم در منزلم نیز از فرش ساخت کاشان استفاده می کنم و به غیر از لوازم برقی مانند تلویزیون که از قبل داشته ام و خارجی است، بیشتر وسیله های مورد استفاده ام ایرانی هستند.

وی در خصوص معرفی یک کالای ایرانی خوب به مردم گفت: در حوزه محصولات کشاورزی، سیب ایرانی کیفیت بسیار خوبی دارد و در مقایسه با نمونه های خارجی که در دنیا تولید می شود بهتراست، گندم ایران برخلاف تبلیغات منفی که علیه آن می شود از نظر پروتئین و خاصیت نانواییی در مقایسه با گندم های وارداتی بسیار با کیفیت تر است.
 
وی افزود: اکثر کشورهای پیشرفته ای که به رونق اقتصادی رسیده اند، مبنا را توسعه تولیدات داخل گذاشته اند و به این نتیجه رسیدند که کالای مورد نیاز داخل را خودشان تولید کنند و مازارد آن را صادر کنند.

نماینده مردم در مجلس ادامه داد: محصولات داخل باید کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد چرا که خریداران هر محصولی را با هر کیفیتی نمی پذیرد، از طرفی نیز دولت در بخش ها مختلف مانند صنعت و کشاورزی سعی کنند قیمت تمام شده محصولات داخل را پایین بیاورد و کیفیت را بالا ببرد.

محمود زاده تصریح کرد: دولت باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار بخش کشاورزی و صنعت قرار دهد تا قیمت تمام شده محصولات داخلی نسبت به محصولات مشابه خارجی پایین تر باشد و سعی در بالا بردن کیفیت محصولات داخل شود تا مصرف کننده داخل راضی شود و زمینه برای صادرات کالا فراهم شود.
کد مطلب: 3565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *